Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Trustpilot

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis ikke du har råd til at betale beskyttelsespenge til den danske mafia, kan Yotpo måske være noget. Vi har ikke selv prøvet det, men jeg undersøgte lidt om det på et tidspunkt, da en bruger på Amino nævnte det. Du kan se hans side her, hvor det indgår: http://lavente.dk

Det er nok de færreste, der kender Yotpo, men fordelen er, at det er en ekstern side, hvilket i mine øjne øger troværdigheden ift. at have det på sin egen side, hvor man i princippet kan redigere i det som man vil.

Det er vist noget med, at man kan integrere skemaet til anmeldelse i en mail, så kunden kan anmelde direkte fra mailen. Der er vist mange smarte funktioner i det, men vi har som sagt ikke selv prøvet det, så jeg ved ikke så meget om det.

Men hvis du giver dig i kast med det, kunne det da være rart at høre om dine oplevelser med det.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn,

Jeg har undersøgt Yotpo, og det ser ud til at være glimrende til produktanmeldelser. Det jeg leder efter er dog anmeldelser af selve shoppen (ligesom Trustpilot).

mvh

Tobias

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke blot linker til en gratisprofil på trustpilot - det er jo som sagt gratis, og en del kunder benytter det jo - uanset vore personlige holdninger til konceptet :)

Det udelukker jo på ingen måde øvrige tiltag, som facebookprofil, referenceliste på hjemmesiden osv.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias!

Mit første indlæg! (wuhuu!)

Jeg syntes også at det var ret meget at give for Trustpilot pr måned, så derfor bruger jeg kun den gratis version.

Jeg synes selv at det virker fint. :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Ehlig:

Hej Bjørn,

Jeg har undersøgt Yotpo, og det ser ud til at være glimrende til produktanmeldelser. Det jeg leder efter er dog anmeldelser af selve shoppen (ligesom Trustpilot).

mvh

Tobias

Inde på den side jeg henviser til, er der både en fane til Hjemmesideanmeldelser og en til Produktanmeldelser. Så det ser da ud til, at der er mulighed for begge dele.

Om det er muligt kun at køre med Hjemmesideanmeldelser, hvis man kun vil have det, ved jeg så ikke.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter Yotpo, og kan kun sige det er fantastisk, og en store hjælp til at indhente anmeldelser.

Alt det man skal betale for hos TrustPilot er Gratis med Yotpo. Her er nogle af de vigtigste funktioner.

- Badge til sitet med antal anmeldelser og score

- Anmeldelse af produkt muligt

- Anmeldelse af shop muligt

- Facebook integration

- Twitter Integration

- Sender automatisk mail ud til kunde 14 dage efter afsluttet handel og indhenter andmeldeser.

- Kunden kan skrive give karakter og skrive anmeldelser direkte i mailen.

- En anmeldelse bliver først offentliggjort når virksomheden har haft mulighed for at gennemgå den, og falske anmeldelser kan sorteres fra med det samme.

På trustpilot bliver alle anmeldeser offentliggjort med det samme, det betyder falske anmeldelser faktisk kan nå at have en negativ effekt på virksomheden, inden virksomheden når at reagere på den.

Yotpo er helt sikker et af de bedste anmeldelses systemer jeg har set, bare ærligt at det ikke er mere udbredt i dK

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Nu er der jo tale om et halv-gammelt indlæg, men hvis nogen sidder med det samme "problem" som Tobias, vil jeg benytte muligheden til at reklamere lidt for min partners og min side, sikkr.dk.

Vi er et website, hvor forbrugere kan anmelde en virksomhed / et website, og selvfølgelig læse andre brugeres anmeldelser.

Funktionerne tæller blandt andet:

Dialog:

Har du fået en dårlig eller på anden måde utilfredsstillende anmeldelse, har du inden for 5 dage mulighed for at gøre brug af dialog-funktionen til at løse eventuelle problemer med kunden. 

Anmeldelsen bliver midlertidigt skjult, og du har nu muligheden for at kommunikere med kunden og løse problemet. Efter 14 dage vil anmeldelsen igen blive synlig. 

Automatisk opfølgende e-mail:

Få flere anmeldelser og spar kostbar tid gennem funktionen auto e-mail. Dine kunder og deres e-mail bliver automatisk importeret, og en opfølgende e- mail vil blive sendt med en opfordring til at anmelde din side. 

Du skaber derved dialog med kunder, du måske ellers ikke ville have hørt fra. Det giver flere anmeldelser samt muligheden for at forbedre din service. 

Funktionen er valgfri og i øjeblikket kun tilgængelig for brugere af Prestashop og WooCommerce, men vi arbejder på at udvide den til at omfatte andre CMS-systemer. 

...og meget andet!

Mvh.

Daniel

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)