Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig fragt i DK søges.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg søger billig fragt af pakker fra 2680 Solrød til, forskellige steder i landet, alle hverdage.

Nogle dage har jeg kun 1 pakke og andre gange flere, det svinger meget.

 

Mine pakker ligger på imellem 1 og 4 kg.

 

Jeg Håber at der måske er nogen herinde der kender til noget billigt fragt her i DK.

 

Hilsen

Tim Pilgaard

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. skrive ind til Post Danmark og sige hvor mange pakker du sender pr. måned cirka. Så får du nogle nogenlunde priser. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde en aftale med dem, men jeg endte med´at betale kr. 94,50 for en pakke på 1,7 kg og det synes jeg slet ikke er en god pris.

Pakken var for stor sagde de.

 

Str. var. L 58 B 30 H 17,5

 

Så det synes jeg er for dyrt og det vil mine kunder slet ikke betale, men tak for svar.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Anders.

 

Ville gerne have en fast aftale med evt. en vognmand eller anden transport virksomhed, men vil prøve det her.

Når det stadig er Post Danmark er jeg lidt bange for at der stadig vil komme ekstra tillæg fordi min pakker åbenbart er for stor.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du ikke har større mængde, så tror jeg det bliver svært at finde nogen at lege med :(

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Fra  BOX2DAY ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim.

Jeg kan varmt anbefale dig at prøve min portal - www.box2day.dk det er Danmarks største transport og vognmands portal på nettet. Her kan du udfylde en meget enkelt formular ud fra dine ønsker og så bliver den sat i udbud, og indenfor 24 timer har du den bedste pris. Det er en gratis portal for dem som sender en opgave i udbud, og jeg syntes du skal prøve det af og se hvor meget du kan spare.

De bedste hilsner Brian Siig

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Saving Lives Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim, 

Jeg er sikker på du kan få en bedre aftale med Post Danmark. Hvad vil du tro at du har af pakker på en mdr. ??. 

Jeg benytter selv post DK og fik en firmaaftale i hus med ca. 400 pakker om året til omkring 45-55 kr. pakken afhængig af om det er med/uden omdeling. Du bliver tilmeldt deres packsoft pakke system og skal selv printe labels ud og afl. pakker på posthuset, det spare du penge ved.

MEn ja, hvis alle dine pakker er stor størrelse, så vil det nok blive et problem. ??.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,

Har du tjekket Pakkelabels.dk ud?

Hvis du har et cvr. nr. så kan du oprette dig på www.pakkelabels.dk. Her kan du købe købe Post pakkelabels fra 39 kr. med T&T. Bemærk, at du ikke behøver at indgå nogen aftaler med Post Danmark.

Servicen er gratis at benytte.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)