Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af adwords/SEO

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Mange tak for dit input.

Det er positivt at begge muligheder egentlig er åbne. Jeg var blot nervøs for at folket ville se urimeligt på priserne og ville den vej igennem gerne undgå dårlig omtale.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nical

Hos Adjust Marketing har vi valgt udelukkende at gå efter abonnements-modellen. Dette er fordi det er tidsbesparende, passer (for det meste) i en kasse og giver nogle fordele i forhold til strukturering, automatisering og effektivisering, så vi kan give kunderne mest muligt for pengene. Ved at systematisere de mange processer og holde bestemte intervaller kombineret med KPI overvågning, kan vi efter min mening være meget mere effektive og skabe de bedst mulige resultater for vores kunder. Når der så er brug for det, så bruger vi også meget mere tid end de har betalt for, så vi går også den ekstra længde for at skabe de gode resultater hvis ikke de kommer indenfor de fastsatte rammer. Jeg har arbejdet med Adwords i mange år og dette er klart den bedste model jeg har arbejdet efter, for det giver mig ro og struktur i det arbejde jeg laver. Jeg vil dog lige pointere at vi har brugt utrolig lang tid på at opbygge avancerede systemer og struktureringer der kan håndtere de mange processer, men det er det hele værd både for os og kunderne. Så det er bare at komme igang hvis du har mod på det :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)