Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af adwords/SEO

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer,

Jeg går med tanken om at skulle starte et firma op med salg af Adwords og SEO.

Jeg vil blot høre hvordan andre tillader sig af tage sig betalt?

- Tager i timeløn for Jeres arbejde?

- Eller ligger i en procentsats oveni prisen?

Mange tak for Jeres hjælp :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nical

Hvad er dine erfaringer med SEO/Adwords?

Og hvor bor du? :)

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nical,

Jeg tager altid betaling for hver opgave eller som samlet projekt. Det kan være svært at "retfærdiggøre" en høj timeløn, når kunden ikke ved hvor meget tid du reelt  bruger. 

Det er i hvert fald hvad der virker bedst for mig.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå at du kører en abonnementsordning, hvor kunden betaler x kr pr måned, for at du varetager deres AdWords-budget.

Timepris kan du overveje hvis du skal til at rådgive.

Jeg vil som udgangspunkt ikke anbefale en procentsats af salget som betaling. Der er for mange faktorer du ikke kan kontrollere derigennem.

Hvor mange års erfaring har du?

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Internexus,

Jeg bor i Schweiz og det vil være det schweiziske marked jeg primært vil opererer i, da jeg har en schweizisk kompagnon som har erfaring som freelancer for nogle bureauer igennem de seneste år.

Umiddelbart har jeg ikke særlig erfaring indenfor Adwords/SEO, udover det jeg naturligvis har læst og undersøgt om på nettet.

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlie Johansen og Brian:

Tusind tak for Jeres svar!

Jeg havde også forestilt mig at tage en månedtlig abonnement betaling, jeg var dog i tvivl om hvad der ville være rimeligt at tage for servicen.

Jeg har ikke ingen erfaring udover det jeg har læst mig til. Jeg har dog en kompagnon som jeg vil samarbejde med, der har lidt yderligere kendskab til branchen end jeg har.

Mit primære marked vil være Schweiz.

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Tusind tak for dit svar!

Jeg havde også forestilt mig at tage en månedtlig abonnement betaling, jeg var dog i tvivl om hvad der ville være rimeligt at tage for servicen.

Jeg har ikke ingen erfaring udover det jeg har læst mig til. Jeg har dog en kompagnon som jeg vil samarbejde med, der har lidt yderligere kendskab til branchen end jeg har.

Mit primære marked vil være Schweiz.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

nical:
Jeg har ikke ingen erfaring udover det jeg har læst mig til.

I så fald har jeg svært ved at se hvordan du overhovedet skulle kunne tage penge for det. Markedet er fyldt med professionelle, så du skal have noget at tilbyde.

Men prisfastsætningen afhænger af dig. Hvad kan du bringe til bordet. Det skal du sætte en pris på. Som regel er det mavefornemmelsen, det handler om. Nogle tager 350,- i timen mens andre vil have 1250,-

Jeg siger ikke at den ene pris er mere rigtig end den anden, for måske er merværdien ved ham til 1250,- bare så meget højere, end ham til 350,-

Venligst

Brian Phillip

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nical.

Jeg har kørt selvstændigt i snart 1 år med Google Adwords oprettelse, optimering og vedligeholdelse

Jeg har 5-6 års erfaring med Google Adwords og tager pt. 400 kr. i timen

For hver gang jeg får en henvendelse af en kunde, som ønsker et tilbud på f.eks oprettelse, laver jeg en vurdering af omfanget og kommer herefter med en samlet pris på dette.

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun give dig ret Brian, men det er her hvor min kompagnon kommer ind i billedet.

Han har erfaring indenfor feltet og det er ham som kommer til at stå for rådgivningen :)

Men du skal i hvert fald have mange tak for dine inputs - det som for mig var vigtig at høre, var om hvad man kunne tillade sig at tage for rådgivningen og servicen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)