Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM-System ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Fra  noviproducts Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi er en lille virksomhed på 2 personer, som skal have et CRM-system som er godt, let og fornuftig pris og hvor man kan få styr på salgsprocesserne.

Er der nogen som har et de kan anbefale ?

På forhånd tak.

Lphermansen

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej L p. Hermansen

AlbedoSoft leverer softwareløsninger CRM og også andre systemer. Vi kan både sælge systemet eller levere på brugerbasis. Vi har gode priser og du kan helt gratis prøve systemet i 3 måneder. Vi leverer og tilpasser systemet som du ønsker det. Du må gerne kontakte mig på 25101616 eller skriv på mitat@albedosoft.dk for et uforpligtende møde. Med venlig hilsen Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LPhermansen

Easy2click.dk tilbyder Dansk CRM gratis i 30 dage :)

Det er simpelt og bliver opsat 100% til jeres behov. Rigtig godt til både mindre og større virksomheder.

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Fra  EASY2CLICK CRM Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lphermansen,

Jeg kan se at en af vores kunder er så glade for EASY2CLICK CRM, at han endda anbefaler det til andre. Tak for det WEBoptimist.dk

Som Jonas Ebbe nævner i sit indlæg er EASY2CLICK CRM et nemt dansk online CRM system. Vores kunder er både mindre virksomheder med et par brugere til større virksomheder med flere hundrede brugere. Fælles er at de gerne vil have et nemt CRM system, som tilpasses 100% til den måde de ønsker at arbejde med CRM, salg, kampagner & rapporter. Det er overskueligt, nemt at bruge og priserne starter ved kun 149,- om måneden.

Det er rigtigt som Jonas skriver, at vi tilbyder potentielle kunder at prøve det helt gratis i 30 dage uden nogen forpligtelser. Allerede i prøveperioden tilpasser vi det 100% til din salgsproces. På den måde kan du selv opleve, hvor nemt CRM kan være. Hvis du gerne vil prøve CRM systemet gratis kan tilmelde dig lige her: http://www.easy2click.dk/crm-priser/gratis-crm.aspx

 

Alternativt er du altid velkommen til at ringe direkte til mig på 6169712 med spørgsmål til CRM eller skrive til mig på mikael@easy2click.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var på kursus, "Salgets Dag" hos Jacob Handberg, og han forklarede om Capsule CRM. Det er et enkelt system, gratis op til en grænse, og jeg er begyndt at bruge det.

Capsulecrm.com

Måske er det en ide for jer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lphermansen

Ønsker du et selvstændigt CRM uden nogen integration til eksempelvis dit regnskabsprogram?

E-conomic har en app side, hvor de har flere forskellige integrationer mellem dem og CRM systemer.

www.itnvision.dk har for nylig lagt et CRM system ud som er nemt, let overskueligt og til billige penge: http://www.e-conomic.dk/apps/crm-app - der findes yderlig en video af hvordan appen fungere.

Du er velkommen til at skrive til mhp@itnvision.dk hvis du ønsker at høre mere eller en test :)

Mvh

Morten Pedersen

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du have det bedste, så er det enten Dynamics CRM Online eller Salesforce.com

Begge kan integreres med e-conomic.

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Bruger du Outlook som e-mail klient og hvis JA har du Office 365 idag?

/Antonio

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da pege på SkyViewCRM. Vi går efter at tilbyde det bedste CRM system til den bedste pris. Vi har udviklet CRM i 20 år. Du alt med i prisen: integration til Office med brevflet, synkronisering af emails, kalender og meget andet. Opkobling til NNMarkedsdata og e-conomic interface. Alt dette for kun 149.- pr. bruger pr. måned. Ja så glemte jeg lige at sige at det selvfølgelig kører på ipad og smartphones.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg været kørende sælger i et par år og har alle dage brugt - Excel !! Hvis du er en smule kreativ og ikke har 30 oplysninger pr. kunde kan du - gratis - lave dit eget CRM tilpasset netop din virksomhed.

 

Peter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)