Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apropos snakken om svindelsager og manglende kontakt info på firmaer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har været en del surmulerier herinde i den seneste tid over folk, som har benytte sig af tilbud de ikke mener at have fået og det har ledt til en del indlæg, hvor alle giver deres besyv med om situationerne.

Fælles for de sager der har været herinde er blandt andet, at det kan være svært at komme i kontakte med personerne bag disse tilbud. Tænker du nogensinde over de signaler du selv udsender som selvstændig? Ved kunderne hvordan de kan kontakte dig? Hvad er det ved din hjemmeside der gør, at folk skal have tiltro til dig? Hvad gør du hvis du er på ferie for så at komme hjem og se der er skabt tråde herinde hvor du beskyldes for dårlig service/og eller svindel? Hvad gør du hvis du bliver syg nogle dage og du derefter finder klager på Trust Pilot eller lignende sider?

Det hele handler om forberedelse og om at være proaktiv. Vi er indimellem så forjættede over at skulle ud og erobre verdenen og en masse nye kunder, at vi glemmer de helt basale ting i vores virksomheder: Kundeservicen.

Jeg høre tit undskyldningerne med, at det jo bare er at tage telefonen og svare på et par mails hist og her, hvilket er voldsomt ironisk. Vi bruger tid på at lave forretningsplaner, udfylde S.W.O.T analyser, vi køber reklamer, vi netværker, skriver sammen på Amino og Linked In og måske vi endda smider billeder op via instagram.  

Men vi glemmer at sikre os, at vi er parate til at yde en service der gør, at vi fremstår troværdige hos dem der kigger forbi vores hjemmesider og fremstår som værende enestående i vores kunders øjne. 

Der er dybest set fire basal ting der skal tænkes med ind i enhver forretning. Sørger du for at disse er opfyldt, så gør du ikke kun dine nuværende og kommende kunder en stor tjeneste. Du sikre dig også, at sager ikke løber løbsk og skader din virksomhed, før du dårligt er gået i gang.

Nu er det hele sat lidt basalt op, men netop på grund af de sager jeg har læst om herinde og hvad jeg hører, når jeg taler med selvstændige i mit netværk, så laver jeg i starten af januar et gratis foredrag i københavn omkring netop disse emner. Jeg tror det er rigtig vigtigt for os allesammen, at vi også begynder at se på service delen, hvis vores mindre virksomheder skal blive til mere end bare et sjovt hobby projekt. 


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside i din firmaprofil virker ikke.Smile

(www.danielkold.dk) 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for nogle gode tips Yes

Jeg har netop selv gjort mig nogle overvejeler om, at hvis man dagligt sidder ene mand (MK),  kunne det måske være værd at overveje, at have et netværk at trække på, hvis man skulle blive syg, eller andre pludselige omstændigheder skulle indtræffe, netop for at undgå at blive totalt incommunicado. 

Men bortset fra det, så er "Kundeservice" mit mellemnavn ;)

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig ironisk ikke haha ;)

Havde glemt at fjerne den fra firma profilen herinde. Fik kun fjernet den fra person profilen.

Hvis alt går vel, så lanceres siden i slutninge af næste uge, så jeg kan være i god tid til at teste, før jeg går meget mere aktivt ud fra 2. januar.

Tak for reminderen :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Kold:
Dejlig ironisk ikke haha ;)

ja, jeg tænke det var bedre at gøre dig opmærksom på den lille fejl.

jeg ledte efter information om arrangementet, adresse m.m. Annoncerer du det senere?

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg vender tilbage med dato, beskrivelser og meget mere lige så snart siden er oppe :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt du sætter kundeservicen højt, da det uden tvivl vil gøre tingene lettere for dig på længere sigt.

Jeg tillod mig lige at tage et kig på din hjemmeside i forbindelse med 1webdesign. Jeg vil anbefale dig, at du som noget af det første får sat nogle oplysninger ind som gør, at du er til at komme i kontakt med. Hvis du er mere eller mindre nystartet, så vil jeg anbefale dig, at komme enten til et af de gratis webinarer eller det seminar jeg afholder i København i Januar. Der vil der være rigtig mange gode værktøjer, som du vil kunne implementere lynhurtigt Smile

Som skrevet andet steds, så skal jeg nok skrive meget mere herinde om disse, når jeg har alle detaljerne på plads.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Kold:
Jeg tillod mig lige at tage et kig på din hjemmeside i forbindelse med 1webdesign. Jeg vil anbefale dig, at du som noget af det første får sat nogle oplysninger ind som gør, at du er til at komme i kontakt med

Tak for interessen :) Sagen er den heldige, at min ordrebog er fuld, og derfor har jeg i øjeblikket ikke travlt med at skabe nye kontakter.

Men så snart det bliver aktuelt igen, vil jeg helt sikkert følge dine gode råd :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Kold:

Fælles for de sager der har været herinde er blandt andet, at det kan være svært at komme i kontakte med personerne bag disse tilbud. Tænker du nogensinde over de signaler du selv udsender som selvstændig? Ved kunderne hvordan de kan kontakte dig? Hvad er det ved din hjemmeside der gør, at folk skal have tiltro til dig? Hvad gør du hvis du er på ferie for så at komme hjem og se der er skabt tråde herinde hvor du beskyldes for dårlig service/og eller svindel? Hvad gør du hvis du bliver syg nogle dage og du derefter finder klager på Trust Pilot eller lignende sider?

Uden at skulle lyde negativ, så er det meste af ovenstående indlæg inkl afsnittet, som jeg citerer, vel irrelevant? Når nogen har bestilt/booket/købt en vare/service/andet, så omhandler det vel næppe tillid eller lignende, men mere at man leverer, det der bliver lovet... 
Og der kan være mange årsager til, at nogen ik leverer... En af dem er med sikkerhed, at de har økonomiske problemer, ligesom alle dem der ik betaler deres regninger, som er pisse irriterende for os andre! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Daniel Kold:

Fælles for de sager der har været herinde er blandt andet, at det kan være svært at komme i kontakte med personerne bag disse tilbud. Tænker du nogensinde over de signaler du selv udsender som selvstændig? Ved kunderne hvordan de kan kontakte dig? Hvad er det ved din hjemmeside der gør, at folk skal have tiltro til dig? Hvad gør du hvis du er på ferie for så at komme hjem og se der er skabt tråde herinde hvor du beskyldes for dårlig service/og eller svindel? Hvad gør du hvis du bliver syg nogle dage og du derefter finder klager på Trust Pilot eller lignende sider?

Uden at skulle lyde negativ, så er det meste af ovenstående indlæg inkl afsnittet, som jeg citerer, vel irrelevant? Når nogen har bestilt/booket/købt en vare/service/andet, så omhandler det vel næppe tillid eller lignende, men mere at man leverer, det der bliver lovet... 
Og der kan være mange årsager til, at nogen ik leverer... En af dem er med sikkerhed, at de har økonomiske problemer, ligesom alle dem der ik betaler deres regninger, som er pisse irriterende for os andre! 

Jeg opfatter nu ikke det du skriver som værende negativt Smile

Jeg kan af gode grunde ikke stille mig til dommer overfor de sager der kører herinde. Jeg er helt sikker på, at der er andre instanser der klarer den del af opgaven langt bedre end jeg. Jeg er uden tvivl enige i, at man som kunde altid bør kunne forlange og forvente, at få den vare man har købt og betalt.

Det jeg forsøger på er, at træde et skridt tilbage og henlede opmærksomheden på er, at man som ejer af en side, kan gøre rigtig meget for, at gøre det enkelt for kunderne at komme i kontakt med én og finde ud af hvem der står bag firmaet. Som firma kan man med åbenhed og overskuelighed, komme ærgerlige misforståelser og kunde utilfredshed i møde. Det første sted du opbygger et tillidsforhold til dine kunder, er ofte via din hjemmeside. Hvis ens formål er er snyde og svindle, så er det stensikkert, at man ikke lægger personlige oplysninger ud, da man så alt for let kan findes og stilles til ansvar.

Omvendt kan man som kunde spare en masse penge ved, at undgå sider og firmaer, som af den ene eller anden grund vælger, ikke at lægge klare kontakt oplysninger med mere frem. Som kunde ville jeg aldrig selv benytte mig af firmaer, som ikke tydeligt står frem og fortæller hvem de er og hvordan de kan kontaktes. 

Alle former for køb og salg, tager i min verden udgangpunkt, i en gensidig tillid og tro på hinandens ærlighed.

 

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)