Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med at udgive Amazon Kindle ebøger

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan man jo også vælge at publishe sin bog hos Smashwords eller Booktango - som også distribuerer til amazon, men også sætter eens bog op til alle andre e-readers? Nogen som har erfaring med disse? Mvh

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare linke til den? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt pinligt, men ved ikke hvordan jeg gør..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du iøvrigt til booktango og smashwords? Tænker at ved at publishe der istedet, og det virker nemmere end hos Amazon, så slår man mange fluer med eet smæk, da de samarbejder med mange retailers og e-bogen bliver lavet til alle e-reading devices? Mvh

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis din bog slet ikke er på Amazon kan du jo ikke linke til den, nu jeg tænker over det.

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis din bog slet ikke er på Amazon endnu kan du jo ikke linke til den, nu jeg tænker over det.

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens, det kommer alt sammen an på hvilken slags bog du vil udgive. Hvis det er en bog du bare hurtigt har sat sammen, som du bare vil tjene lidt penge på, ville jeg vælge KDP. Hvis du vil brande dig selv, og kan nøjes med 30% royalty kan du sagtens udgive på alle platforme, dvs smashwords osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, men troede også du mente et link til mit cover (som Amazon ikke vil acceptere). Hvis du evnt har tid til at kigge på, om du kan se, hvad der er forkert ved coveret - vil jeg gerne maile det? Mvh Pernille 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Det er måske bare mig du skriver at du har udgivet ca 10 bøger. Er de under samme navn fordi jeg var inde den anden dag og se og der fandt jeg kun 2 bøger på dit navn.

Kan du komme med et link til dem.

Et andet punkt jeg har er. Har du lavet gratis bøger med reklamer ?

Jeg har selv søgt tidligere på dette men kunne ikke finde noget. Nu så jeg der en anden som spurte i en anden tråd om dette med reklamer også. Jeg har henvist til denne tråd. Fordi der er jo meget kvalitet info fra din side.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykkebjerg,

Jeg har udgivet lidt over 20 mener jeg. Nej de er under pennenavne, jeg har kun udgivet et par stykker under mit eget navn.

De bøger jeg udgiver under pennenavne er under forskellige nicher, men de tjener ikke særligt meget længere. Man kan ikke rigtigt lave 'hurtige' bøger på den måde jeg gjorde længere lader det til. Eller det kan du godt, men jeg gider ikke rigtigt sætte bøger sammen for at den sælger for $5 om måneden. Så nu fokuserer jeg på at skrive bøger selv og laver et produkt af langt højere kvalitet, og lave det til en katalogforretning, hvis man kan kalde dét det.

Nah, det er lidt besværligt at udgive gratis bøger på Amazon. Det kan godt lade sig gøre, men det kan kun betale sig som en måde at promovere dit brand, dvs en blog eller whatever, altså en måde at samle leads osv. Jeg har til gengæld smidt affiliate links i stort set alle mine bøger, og det har ikke rigtigt ledt til noget, $10 om måneden måske :)

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)