Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder copyright HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu er jeg jo bare en lille webshop, men jeg har virkelig lagt meget tid i mine billeder... Da jeg så til stor ærgelse trods vandmærke henover mine billeder opdager, at en anden lille webshop har snuppet billeder fra min side... Man kan sågar stadig se dele af vandmærket, som jeg bevidst har placeret henover billedet og så er rammen jeg har rundt om bare fjernet. MEN HVAD GØR JEG??? 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt!
Der har før været indlæg oppe om den slags sager og jeg synes at huske, at der kom nogle gode svar. Prøv at søg efter dem her på amino - kan ikke huske hvad de forskellige indlæg hed (ophavsret/stjålne billeder)? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kontaktet dem? Måske vil de tage dem ned hvis du spørger pænt. Ellers må du jo skrue bissen på (såfremt du har en sag rent juridisk...).

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet med at skrive en pæn mail, hvor jeg beder dem om at fjerne billederne øjeblikkeligt. Om jeg har en sag rent juridisk, det har jeg ingen idé om, jeg har taget et screenshot af det, og man kan se de har forsøgt at fjerne dele af vandmærket, men da det er placeret lige midt i, har det ikke kunnet lade sig gøre at fjerne det hele for dem

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En gang anbefalede jeg dialog med synderen, men i takt med at folk bare blev ved med at stjæle tekster og billeder, så har jeg valgt at skrue bissen på...

Men du kan vælge at sende shoppen en mail, hvori du beder dem fjerne dine billeder, og samtidig gør dem opmærksomme på, at du har copyrighten..

Eller du kan vælge at sende dem en regning på 3-5000 kr pr billed de har anvendt, samtidig med at du kræver, at de fjerner dem øjeblikkeligt fra deres shop. Vælger de ik at betale eller fjerne billederne, starter du blot en småsag (en retsag for beløb under 50.000 kr)... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber lidt på at det er fordi de ikke ved bedre og svarer at de selvfølgelig fjerner det... Ellers må jeg prøve som i skriver at skrue bissen på og true med en regning på det... For jeg har virkelig kæmpet for at tage de billeder så de blev gode... For man kan på flere af billederne tydeligt se mit vandmærke, som er mit firmanavn.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)