Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilforsikring.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsikrings input.  Jeg har en bil på papegøje plader som er betalt af mit firma ( som er et en mands firma) jeg bliver beskattet af bilen og har betalt moms på den så jeg kan bruge den privat.

Før i tiden brugte jeg min privat bil i mit firma og betalte ca 5500kr pr år i forsikring.  (samme antal km )

Nu betaler jeg 10.500 kr pr. år for samme forsikring i samme selskab og for en bil der har samme værdi. 

Nå jeg nu har et enkelt mands firma skulle det så ikke være en mulighed at få en privat forsikring på bilen selvom at det er en firmabil??? ( det er jo andre regler der gælder når det er et en-mands firma  VSO)

Hvis ikke er der så en som har noget input til hvor jeg kan få en god billig bilforsikring.`???

Fra Lendum Nordjylland
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Elsager Bogføringsservice Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har oplevet lidt det samme, vores gamle forsikringsselskab var af den holning at når det var en bil der er ejet af et firma, så er der mange forskellige der kører i den, derfor en højere premie.

Det KAN jo også være rigtig men er det jo ikke altid, men det kunne de ikke tage sig af.

Nu har vi skiftet til et mindre selskab der godt kan forstå at der ikke bliver flere der kører i bilen fordi den står i firmaet frem for privat.

Så mit råd find et andet selskab

M.v.h.

Niels Thestrup Bach

Elsager Bogføringsservice

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)