Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg sælge hvad det passer mig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er

Jeg er ved at starte en webshop, og der er nogle af de brands jeg gerne vil sælge som ikke er interesseret i at blive solgt på nettet. Jeg kan derfor ikke få en forhander aftale i hus med dem.

Spørgsmålet er så, kan jeg gå ned i en fysisk butik som forhandler produktet og købe det der og så sælge det videre på nettet? ikke for at tjene på det, men bare for at have det, så jeg kan tiltrække kunder på den konto.

Kan jeg frit sælge hvad jeg har lyst til eller skal jeg have en aftale med leverandøren af brandet?

På forhånd mange tak!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du skal have en aftale - formentlig med den danske distributør af mærkerne.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at skære det ud i pap: Lad os nu sige at jeg ville sælge Arla mælk, men Arla ikke vil lave en aftale med mig. Så ville det være ulovligt hvis jeg hopper ned i netto og køber 200 liter mælk og sælger dem videre? Jeg SKAL altså have en aftale for at det er lovligt at sælge?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Hvis Arla opdager det, så vil de stoppe dig og muligvis bede om erstatning.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar! :)

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Det tror jeg nu godt du må!

Så længe du ikke skriver nogle steder på shoppen, at du er officiel forhandler af produktet/mærket, kan du gå ned og købe eksempelvis et på tiger jeans og sælge dem videre på din webshop.

Held og lykke med shoppen.

Dhh. Simon

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)