Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg er så småt i gang med at starte min blog op igen, men der er bare nogle ting jeg rigtig gerne vil ændre på. 

1. ændre skrifttypen på tittlen og selve brødteksten

2. vil gerne slette mine tidligere indlæg, men at de skal være gemt så kun jeg kan se dem. 

3. hvordan kan jeg ændre mit .dk til .com ? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vieramekic

Jeg tager dine spørgsmål fra en ende af :)

1. Du kan sagtens ændre skrifttype på titlen eller brødteksten - det kan du enten gøre i din style.css, som ligger under domæne.dk/wp-content/themes/dit-tema, du kan muligvis også ændre dette i dine indstillinger i dit admin-panel på domæne.dk/wp-admin

2. Det kan du også sagtens gøre, det er blot at ændre status på dem. Det gør du ved at klikke dig ind på det indlæg du vil skjule, klikke oppe på "Synlighed" øverst til højre for indlægget. 

3. At ændre dit .dk til .com kan være en kompleks affære, men du kan også blot købe .com domænet og lave en 301-redirect fra .com til .dk - så slipper du også for at skulle flytte en hel masse indhold.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

3. du køber Backupbuddy samt et domain navn med .com og flytter det hele over (det er ret nemt)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Philip

Det er også en løsning, men tager den sig også af 301-redirects fra den gamle placering, så Google ikke straffer pga. DC?

Det er måske ikke relevant alligevel, hvis han vil lukke af for alle tidligere indlæg :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

No it wont :)

But there are other solutions for that :)

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)