Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook gruppe hvor bruger uploader filer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en facebook side hvor brugerne kan hjælpe hinanden og uploade nogle filer, dette kan f.eks. være noter. Jeg har så i dag fået en mail fra studienet hvori de siger at nogle af brugerne har smidt nogle filer op fra studienet. De har givet mig 24 timer til at finde og slette alle filer der kommer fra studienet. 


Kan det passe?

Altså 24 timer er lidt når der er 400 filer der skal gås igennem, de har ikke engang fortalt hvilke filer der efter deres mening tilhører dem. 

Jeg tænker også om jeg overhovedet kan være ansvarlig for hvad mine bruger uploader. 

Jeg har tænkt på om jeg ikke kunne svare dem tilbage sådan her.

Hej studienet

Jeg er ked af at høre at nogle af jeres bruger har uploadet jeres filer i min gruppe. Det er selvfølgelig ikke meningen at der skal uploades ulovlige ting i min gruppe og hvis jeg arbejder en ting som ikke er lovlig vil jeg selvfølgelig slette den. Jeg kan dog ikke drages til ansvar for mine brugers handlingerne ligesom en internet udbryder ikke kan drages til ansvar overfor deres brugers handlinger med deres service. 

Hvis I gennemgår filerne og kommentere på alle dem som er jeres skal jeg nok slette dem. 

Hav en god weekend

Med venlig hilsen

Hvad tænker i?  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)