Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme i kontakt med webfirma!

Side 1 ud af 13 (122 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har benyttet mig af et webfirma i et godt stykke tid, hvor jeg har være tilfreds med det arbejde jeg har fået. Efter jeg betalte det fulde beløb på ca. 3000 kr. har jeg ikke hørt fra firmaet. Har skrevet i alt 7 mails over de 9 dage, kontakten har været cuttet, ringet til deres Skype, kontaktet dem via. deres hjemmeside - alt uden held.

Nu må jeg desværre bruge min tid på at sidde her og virke sur og tvær - selvom det aldrig var hensigten. 

Kan nogen derude hjælpe mig? Hvis I evt. selv benytter jer af [Navn fjernet af moderator]? eller har oplysninger i sagen. 

ALT kan bruges! 


Rigtig go weekend til hele sendefladen!

Niels

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

du må lige ændre i indlægget - det er ikke tilladt at nævne navnet på firmaet...

Ps. jeg kender ikke firmaet..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ikke nævne firmaet? Er det sådan de har overlevet på så længe? Hellere blive smidt ud, end at lade et firma tage røven på flere. Det skal stoppe det her.

Det kan jo ikke passe jeg ikke må nævne dem, så er der jo ingen mulighed for at opspore dem?

Niels 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

dont kill the Messenger :)

jeg refererer blot til Amino reglerne - selv om jeg sagtens kan forstå din harme.

Men, der kan jo være andre årsager til de ikke svarer -sygdom mv.

 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo også ændre indholdet i dit indlæg, og så bare spørge om hjælp og information. På den måde kan du godt nævne firmaet. Der er jo helt sikkert andre som også har brugt dem, så der må være hjælp at hente.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

reglerne er klare nok og vi aner ikke om det er dig der har gjort noget tosset eller hvad der ligge bag. Tag nu bare at følge reglerne trådstarter- du har faktisk en tråd mere du hænger dem ud i, og det her er hverken nationen eller trustpilot

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har slettet sammenligningen nu. For at få det på det rene; jeg er super glad for den support man kan benytte sig af her, men at blive kontaktet af et firma herfra, og så pludselig miste kontakten, efter jeg har betalt det fulde beløb er bare... pisse irriterende.

Jeg har prøvet at kontakte dem gennem deres hjemmeside, Skype, andre firmaer de refererede til gennem deres side (som pudsigt nok ikke fremkom på cvr.dk, selvom de reklamerede med deres cvr.nr.) Det lugter langt væk, og jeg er træt af at stå i midten.

Alt hjæp er godt!

tak!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal lige fjerne navn også i teksten ved mere og ret - Jeg kan sagtens forstå du er irriteret - men der kan være mange grunde med "kun" 9 dage - ferie, sygdom osv. Mange herinde er ikke store virksomheder - men jeg forstår skam sagtens irritationen - amino bliver bare ikke til at holde ud, hvis alle bare kan kaste sig over alle, og amino har bestemt, at de ikke vil skulle ligge og modtage klagebreve fra advokater og hvad ved jeg

Trustpilot og visse andre sites tager sig af den slags anmeldelser. Held og lykke med kontakten, jeg tror faktisk de dukker op, men ved det jo ikke

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen John, jeg håber også de dukker op. Og hvis nu det var mig havde jeg måske bare lige smidt 3 sætninger med at jeg var væk. Men sådan er vi jo forskellige. 

Er det ikke ok at nævne navnet som det er nu heller? At jeg søger information om dem?

Hvis ikke, sletter jeg det selvfølgelig.

Niels

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det går jo sikkert. Du skal forestille dig et offentligt forum. Fyren går fra kæresten - og så kører den ene tråd efter den anden om hvilket svindel foretagne han driver.

eller

En kunde kan ikke finde ud af at montere "hjemstationen" til robot støvsugeren - og går til forbrugerklagenævn OG hænger sælger ud herinde også. Sælger ser det ikke, men mister kunder helt urimeligt, fordi et - rent ud sagt tossehovede - ikke magter at montere ting og bare bliver rasende

Der er alt for stor risiko for usaglig udhængen, og jeg tror det er derfor Amino har sagt, ingen må hænges ud med navn og det er egentligt lidt befriende, for ellers kunne det store forum let blive overfyldt Big Smile

Håber du får kontakten snart

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 13 (122 indlæg)