Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adresse på virk.dk ikke lig cvr.dk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg sidder og skal have oprettet den her dejlige digitale postkasse, men for at gøre det skal jeg bruge min NemID medarbejdersignatur (det kan man åbenbart ikke bruge sin personlige NemID til), men jeg kan ikke oprette mig en NemID medarbejdersignatur fordi nets/danid giver mig følgende besked: "CVR-registeret kan ikke udlevere alle nødvendige oplysninger om virksomhedens navn, adresse, mv. Det er derfor ikke muligt at fortsætte med bestillingen af NemID førend registreringen i CVR registeret er bragt iorden. Besøg virk.dk for at gøre dette."

Men når jeg logger ind på virk.dk er alle oplysninger umiddelbart rigtige nok, men så kigger jeg på cvr.dk og kan godt se under adresse står der ikke vejnavn, men kun nummer og etage. Hvis jeg prøver at opdatere adressen via virk.dk skriver siden bare: "Der er ikke registreret nogen ændringer".

Nogle der kender en løsning, eller ved hvem jeg skal kontakte for at få hjælp? Hotline til digital post eller Erhversstyrelsen/virk.dk, eller nogle helt andre?

Med venlig hilsen
Johnny Rosenkjær 

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal ind i ændringsblanketten og ændre http://www.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Registrering_af_virksomhed_aendring jeg vil tro du på virk ser i brugeroplysinger men ind i ændringsblanketten og få vejen korrekt - for kun derved får du ændringen igennem hos dem og cvr

Før du har det kan du ikke få medarbejder nemID og den vil du har brug for til mange ting, så få ændret adresse og kan du ikke det må der være erhvervsstyrelsen der skal lede dig vej, det bør dog være enkelt nok

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mener altså at jeg er nød til at udfylde papir udgaven og indsende den? jeg har prøvet via den digitale ændringsplakat via virk.dk/virksomhed, men det er åbenbart ikke godt nok?

Det virker lidt middelalder agtigt, men sådan er det jo desværre ofte med det offentlige Indifferent

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg mener du skal kunne gøre det elektronisk - huske at gemme - og signere ændringen med din personlige nemID. Hvis du ikke kan det, så kan det jo være papir udgaver, men det har jeg aldrig oplevet nødvendige faktisk. Jeg tror det er fordi din ændring indeholder noget siden ikke finder sig i, lad det være noget med nummer eller B eller noget efter gadenummer eller et eller andet der står forkert

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu prøvet at ændre adresse til samme adresse men uden etage på. Så må jeg se om det er nok til at det få adressen med. Må hellere kontakte dem lige meget hvad, for hvis det er en fejl i forbindelse med etage angivelsen, så skal det jo laves. Men lige nu slår jeg koldt vand i blodet for i dag, og ser hvad der sker i morgen.

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra Varnæs
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Plan3 Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du det rettet og passer oplysningerne nu?

Hos mig har jeg det sådan at jeg i oktober brugte Virk.dk til at ændre firmanavn og kontaktoplysnnger, men kun i CVR er det hele så fint. Går jeg ind på virk.dk og logger på med NEM-ID, så står mit firmanavn og mailadresse jo i den der lille blok øverst til højre på skærmen, og det er forkert firmanavn. Klikker jeg så på "Ret firmaoplysninger" så er det de rigtige oplysninger der står derinde.

Jeg mailaede så til virk.dk og fik svar en halv time senere med at den slags henvendelser lukkes automatisk uden behandling og at de henviser til at man skal bruge deres FAQ (som ikke har svar på det).

Så ville høre om det hos dig var gået i orden? Ellers må der vel være en systemfejl i virk.dk et sted...

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Plan3DK Bjarke

Jeg oplever samme fejl som dig. Har du fundet en løsning på dette?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)