Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udmeldelses gyldighed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min kammerat var for 4 måneder siden fysisk nede for at afmelde sit abonnement hos erhvervsdrivende. Personalet bad om underskrift og telefonnummer, og derefter gjorde han det klart at han var udmeldt. Udmeldelsen hedder løbende måned +  1 måned.

Erhvervsdrivende mener så nu at denne udmeldelse ikke er gyldig, da han mener udmeldelsen skal ske pr mail. Ifl. handelsbetingelserne på deres hjemmeside skal opsigelsen ske skriftligt til virksomheden, men der står intet om mail.

Min kammerat var i bedste tro nede og udmelde sig, men virksomheden forlanger nu at regningerne betalt og en ny skriftlig udmeldelse inden han kan melde aig ud. Jeg er sikker på at det bare er en misforståelse men er erhvervsdrivende  i sin gode ret til denne opkrævning trods hans personales udmeldelse.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig på med situation. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik din kammerat ikke noget på skrift ift. opsigelse af abon. ? En bekræftelse af det..?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, han fik bare besked på at de nok skulle sørge for udmeldelsen og så tænkte han ikke videre over det. Han skrev under på et tomt dokument. Gælder sådanne mundtlige aftaler ikke ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ingen faglig viden om at svare på, men jeg ville mene at det er et spørgsmål om at kunne bevise udmeldelsen, hvis erhvervsdrivende står fast i at der ikke er sket en udmeldelse. Det er derfor man normalvis får en "kvittering" på opsigelse/udmeldelse af abonnementer, så man ikke står i sådan en situation

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)