Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Send mig din hjemmeside og få et gratis råd

Side 14 ud af 14 (136 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 14:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

så lærte jeg lidt om en ny niche Big Smile Det er oplagt at i vil ranke på Minecraft hosting, eller minecraft server hosting etc. Jeg har vedlagt et screenshot over jer og konkurrenterne. Som du kan se, så har i langt færre links end de andre, hvilket kunne vær en god grund til at de ligger over jer. Jeg ville reverse engineer dem for at se hvilke links de har, og så skal i finde ud af hvordan i får dem. Jeg kan se at i har en blog - godt! Sørg for at de artikler i lægger op er den bedste ressource overhovedet indenfor Minecraft. I skal ikke føle jer presset til at udgive noget hver 14. dag, men simpelthen sørge for at lave noget fantastisk kvalitet, som i kan få nogle links på fra dem som linker til jeres konkurrenter.

God vind! 

Christopher

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher

Hvis det stadig er muligt, så må du meget gerne kigge på hvad jeg kan gøre for mit site dropshipping-portalen.dk

Jeg er på helt bar bund, og har ingen links på andre sites. Er bange for at skade min pagerank 1 ved at få links fra de forkerte steder.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Godt at se at du kører juletema! Du har endnu ingen links til dit site, så jeg ville gøre følgende. 

1) Lav en blog med noget fantastisk indhold. Eksempelvis kunne du være den første ude med at lave en anmeldelse af et helt nyt headset, og virkeligt give den gas med noget video.

Derefter

2) Se hvor dine konkurrenter får links fra, og se om de kan linke til dig.

Christopher

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej med jer.

Hmm.. mere end 130 indlæg med rigtigt mange "se også på mit link" og lignende.

Det bidrager ikke rigtigt til øvrige debatører, og det støjer en del.

Vi opfordrer til, at man kontakter trådstarter for at gøre brug af tilbuddet.

På forhånd mange tak for jeres forståelse. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 12:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortjen links fremfor at bygge dem. Dvs lav noget fantastisk indhold og gør andre sites i din niche interesseret i det. Glem linkkataloger, artikeldatabaser oa "lette" links

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 07:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende indlæg du har gang i. Du må meget gerne, hvis du har tid give mig et par råd med på siden http://www.laegevagten-nord.dk. Vi har fokus på lægevagtsabonnementer til private ved sygdom uden for egen læges normale åbningstid.

Mvh.

Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Side 14 ud af 14 (136 indlæg)