Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nikolai har startet tøjfirma i USA, hvad vil du vide?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolai Nalu, Founder og CEO  rocknrollpeople.com  er gæst i Amino-TV på onsdag, har du nogle spørgsmål du vil stille ham? 

ROCK N ROLL PEOPLE is a clothing brand, founded by Copenhagen born Nikolai Nalu. The driving force behind Nikolai comes from a life long passion for music, fashion, design and art.


Part of the female collection, is designed in collaboration with singer & model, Saseline

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får man succesfuldt foden inden for på det amerikanske tøjmarked (hvor konkurrencen jo er enorm)? 

Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kommer man i gang i tøjbranchen? - Sådan helt konkret, hvor finder man folk der kan sy/fremstille de produkter man har i tankerne?

Er det en kapitaltung opstart?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med gode spørgsmål, er der andre der vil vide noget om tøjbranchen/opstart i USA?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 19. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Vi er et team entrepreneurshipstuderende, med en forretningside omkring et nyt brand/koncept inden for tøjbranchen i DK. 
Hertil kunne det være rigtig rart med nogle erfaringer fra succesfulde personer inden for branchen

- Hvordan gik du fra ide, til produktion og i sidste ende salg? handler det hele om netværk?

- Havde du selv kapital, eller skulle du ud og skaffe det, i såfald - hvor og hvordan?

Har nogen lyst til at høre mere om vores ide, må I gerne kontakte mig. Vi vil være superglade for noget feedback kritik af ideen.

 

Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har nogle ting som jeg godt kunne tænke mig at få svar på.

Hvordan kom du frem til at det ligepræcis var i USA at du skulle drive din forretning?

Tøjbranchen er jo meget skiftende mht. mode og tendenser, så hvordan og hvilke metoder bruger du på at sikre dig at du rammer næste sæsons mode og dennes tendenser?

Hvilke inspirationskilder gør du mest brug af i hverdagen?

Mvh Anders

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er da ingen butikker i USA?? Hvor kommer USA ind i billedet her?

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  - Er der ingen butikker i US der sælger jeres varer -og Kan man leve af 4 skandinaviske butikker og websalg alene som nyere mærke?

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg ham hvorfor hans BLACK JERSEY HOODIE lynslås er så dårlig kvalitet, at den går i stykker efter 3 gange? ;)

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)