Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættertur: 8/12-12/12 London

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej skønne Aminoer!

Halfdan Timm, undertegnede og Lars Daniel Rasmussen gentager succesen fra sidste år, og snupper en tur til London fra den 8/12 til den 12/12. Har du lyst til at udvide dit netværk og få arbejdet igennem, er det derfor nu at du skal slå til. Vi har to ledige pladser, til seje iværksættere som vil joine os.

Kort og godt:

Pris: 1300-1500,- kr. for ophold i en super fed og central beliggende lejlighed i London (alt efter om vi bliver 4 eller 5 personer). Du skal selv bekoste flybillet (vi har betalt mellem 800-1000,- kr for vores flybillet) samt måltider. (husk at du kan trække de faktiske udgifter fra, eller en diæt på 455,- kr./døgn)

Hele konceptet med turen er, at vi får netværket, arbejdet igennem, sparet på hinandens projekter, spiset noget god mad og ellers bare har det hyggeligt sammen. Personligt kan jeg sige, at pengene jeg brugte på sidste tur, nok har været den bedste investering som jeg har foretaget i min virksomhed. Halfdan er blevet min tætteste samarbejdspartner, foruden jeg har fundet et par gode venner i Kristoffer Føns og Andreas Linde.

Så annuller den frokostaftale som du har næste tirsdag, og join os. Så lover jeg at du får en fantastisk tur, som vil betale sig mangfoldigt igen.

Spørg endligt hvis du har nogle spørgsmål, og lad dig ikke slå ud hvis du ikke kan den 8. eller 12. december. At du "kun" er med den 9-12 eller 8-11 er helt fint med os.

Sig frem hvis du har det mindste spørgsmål!

Mange hilsner

- Emil

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vores billetter er bestilt - så turen bliver gennemført.

Og vi har plads til en eller to mere.

Join - det bliver pissefedt og vi får klaret hele decembers gøremål på 3 dage! :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil rigtig meget gerne med… Kan jeg skrive mig op til en plads med det samme, er så hooked men er ikke på nettet resten af dagen? :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en update til de interesserede. Tak for alle tilbagemeldingerne - vi er nok til at fylde den lejlighed som vi har haft kig på. Derfor undersøger vi lige mulighederne for at finde noget større, så vi kan komme nogle flere med.

Anyways, sidder der nogle flere derude som gerne vil med, er det nu at I skal melde ud :)

- Emil

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste chance for at slå til nu. Vi træffer beslutning om lejlighed inden for nogle få timer :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)