Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i anbefale et FX trading platform?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er en investor, og vil nu gerne skifte mit trading platform ud med noget bedre. Jeg bruger Etoro, men synes at deres spreads er for meget, og deres platform er for lidt. 

Nu har jeg skrevet FX trading platform, men jeg søger endelig et platform der har både aktier, råvarer, forex og andet.

Hvad kan i anbefale, som er troværdig?

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 04:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Led ikke længere

Fxpro og deres ctrader - ECN løsning.  Har selv været igennem møllen. Dog kun to råvare på deres platform, CFDs på spot sølv og guld. Dem kan jeg varmt anbefalde. Der er flere råvare samt aktie CFDs på deres metatrader platform, men igen en market maker løsning som jeg holder mig langt væk fra. 

Men med en ECN løsning er der ekstremt lave spreads, specielt under tider med høj likviditet kan du nogle gange blive executed til 0. Du betaler dog commission på dine trades, det er så her de tjener deres penge modsat  marker makers. 

Skal du handle med aktier osv. Så find en broker der handler med rigtige aktier og ikke CFDs. http://int.tddirectinvesting.com/ er den eneste Europæiske jeg har fundet, har ikke selv prøvet dem, ved at de har en rigtig dårlig platform men at du får mulighed for at handle på mange markeder. De bedste findes i USA, både mht. til priser og handelsplatforme, men kræver at du har et tax-nummer. 

TD findes dog i USA, tror den eneste forskel er at du ikke får adgang til thinkorswim, dog et stort plus hvis du vil daytrade, at have en ordenlig platform. Så er der saxobank (virkelig dårlig platform, efter min mening) og så mener jeg ikke du kan handle på over-the-counter markeder, men hvis man ikke skal bruge det, så er de sikkert udmærket. 

 Mvh.

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej @S.H

Nu har hørt at FXpro skulle ikke være så troværdige i deres forretning. Hvad kan du sige om dette?

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe. Nettet er fuld med Scams, og vil nødig have noget bras

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Starter93:

Nogen der kan hjælpe. Nettet er fuld med Scams, og vil nødig have noget bras

Som sagt, det er en reguleret broker og det er en ECN model. Der er altid noget der har negative reviews, specielt i forex markedet når folk taber penge på fejl, og når de selfølgelig ikke kan få brokeren til at betale for dem, så er det en slags hævn med at ligge et negativt review,  så husk deres bias. Som sagt, vil mange af de reviews sikkert stamme fra deres market maker løsning med metatrader, hvor de måske ikke lige er blevet executed til hvad de har regnet med. Derfor jeg igen, siger kør altid igennem en ECN. Ovenpå det er der også står kamp internt med falske reviews. Igen, jeg forstår ikke hvad du mener med at de ikke skulle være troværdige, altså mht. til hvad?

Det er en stor reguleret broker i England der har været i business siden 2006 - og de har en ECN løsning - så deres interesse er aligned med dine. Igen efter 2 år har jeg ikke haft et eneste problem, og har haft ca. 6 brokers. Men held og lykke med din søgen. 

Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par års erfaring med handel både med FOREX samt råvarer. Jeg bruger TRADESTATION, det er yderst professionelt samt topmoderne. Man skal dog indskyde mellem 5000-10.000 dollars, for at kunne trade afhængig af det underliggende aktiv. De kører med tætte spreads.

Jeg vil gerne udveksle Trading ideer med erfarne aminoer, hvis nogen er interesseret i at lufte strategier? Råvarermarkedet har mit interesse, jeg er interesseret i arbitrage strategier.

Skriv :)

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Baldy:

Jeg har et par års erfaring med handel både med FOREX samt råvarer. Jeg bruger TRADESTATION, det er yderst professionelt samt topmoderne. Man skal dog indskyde mellem 5000-10.000 dollars, for at kunne trade afhængig af det underliggende aktiv. De kører med tætte spreads.

Jeg vil gerne udveksle Trading ideer med erfarne aminoer, hvis nogen er interesseret i at lufte strategier? Råvarermarkedet har mit interesse, jeg er interesseret i arbitrage strategier.

Skriv :)


Tradestation er en handelsplatform, hvilken broker kan du kører igennem?

Tradestation.com selv? Jeg vidste faktisk ikke de tog i mod Danske kunder, men gør de det, så kør med dem, de har en lang række instrumenter. Det ser dog ud til at de market maker deres forex. 

Står nemlig selv og mangler en futures-broker i EU - kan du fortælle mig om der er nogle faste udgifter hvis jeg skal have adgang til level 2 quoting + T&S. 

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

@S.H

Der er mere i forbindelse med udbetaling, og deres kundesupport. Jeg vil forhåbeligt ikke opleve noget bøvl? Udover det, hvad er deres udbetalings fée? 

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Starter93:

@S.H

Der er mere i forbindelse med udbetaling, og deres kundesupport. Jeg vil forhåbeligt ikke opleve noget bøvl? Udover det, hvad er deres udbetalings fée? 

Da de er en reguleret broker er der regler der skal følges når du laver en withdrawal, så længe du er følger dem, så skulle der ikke opstå nogle problemer. Deres customer support er 24/5 både på livechat og telefon. Jeg har ikke haft nogle problemer. Udbetalings fee er forskelligt efter hvordan du får dem udbetalt (og har indbetalt). Indbetaling tager de ca. en 2% fee lige nu, udbetaling må du lige spørge dem om da det kommer an på hvordan du har indsat pengene. Tag dem for a go' prøv platformen igennem en demo-konto, smid nogle penge ind, og tag dem ud. Så længde du har dine papir i orden, så skulle det gå smooth.

Jeg kan selfølgelig ikke personligt garantere at du ikke vil opleve noget bøvl, men kun tale på vejne af mine erfaringer med dem. 

Mvh.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at dit inlæg er over 6 mdr. gammelt men alligevel....Jeg synes du skal tage et kig på "Tradestation". Eller hvis du er til Forex så kan du evt. se på ICMarkets eller FXCM

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)