Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbning af en kreativ platform / iværksætter cafe / netværk i Aalborg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har fornemmer et behov i iværksættermiljøet for et fast holdepunkt i Aalborg, og jeg har overvejer at starte et. Idéen er simpel, men jeg har svært ved at finde ud af, hvordan det skal kunne løbe rundt. 

Jeg har vil gerne åbne en café alá Republikken i København, minus prototypeværksted, kontorlandskab osv. (#t=22">

#t=22) i Aalborg.. En simpel café i et uformelt miljø med borde, bænke og naturligvis små 'arbejdskroge', og hvor det ikke koster noget at "være med". Et sted hvor man som iværksætter kan tage hen for at møde og netværke med andre iværksættere, arbejde koncentreret med sin idé og hvor man kan tage hen når man lyst. 

Derudover vil jeg gerne kunne invitere foredragsholdere. Jeg har en tanke, der siger at man kunne invitere nogle eksperter inden for forskellige felter til bare at "være til stede" et par timer i caféen, hvor man så kunne stille et spørgsmål og måske få lidt hjælp på tomandshånd, fx med SEO. Derudover kunne større navne komme forbi og holde et reelt foredrag.

Jeg har flere idéer til at give hele caféen noget liv, da det i bund og grund skal være klientellet der skal give stedet omsætning. Sagt på en anden måde, man kommer ikke for madens skyld.

Men problemet er .. Efter et kig på kontorlokalerne omkring Aalborg, synes jeg det er en stor investering at starte uden egentlig at vide om det vil give en omsætning andet salg af forfriskninger som kaffe og en sandwich, da jeg som udgangspunkt ikke er interesseret i at leje skriveborde eller kontorplads ud. Jeg er sikker på, at man godt kunne få nogle fonde til at støtte projektet økonomisk.

Vil det overhovedet have en interesse?

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)