Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om at bo/arbejde nogle måneder i Portugal eller Tyrkiet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber på at arbejde nogle måneder i et sydligt land, fx Portugal eller Tyrkiet, fra januar, og søger nogle råd i den forbindelse:

- Er wifi på hotellerne ofte for sløv, eller kan det nogenlunde bruges?

- Hvad er vigtigt at vide ifm. længere ophold i Tyrkiet/Portugal?

- Nogle, der kan anbefale gode hoteller eller lejligheder?

Jeg arbejder som webudvikler i eget enmandsfirma. Er der nogen, der har lyst til at joine mig dernede, så vi evt. kan få noget socialt ud af det, så send mig lige en besked Smile Leveomkostningerne er rigtigt lave både i Portugal og Tyrkiet (tre-stjernede hoteller fra omkring 2.000 kr. om måneden).

Tilmeldt 27. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen, der har nogen erfaringer?

Tilmeldt 25. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad land er du taget til?

Er freelance grafiker og i Alanya 16 dage fra 28 dec.

Hilsen Tea Tougaard

Tilmeldt 27. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Planerne er desværre lidt udskudt for mit vedkommende - men god tur!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide Big Smile

Fra København NV
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :