Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk iværksætterkultur spørgeskema

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi er en gruppe kandidatstuderende fra Aarhus Universitet, som pt. er igang med en undersøgelse af iværksætteri i Danmark. Der er i Danmark fornuftige rammebetingelser for iværksætteri, derimod er den danske "iværksætterkultur" knap så god: danskerne opfatter generelt iværksætteri som positivt, men når Danmark sammenlignes med andre lande, er lysten til at blive selvstændig lav. 

Vi har af den grund lavet et spørgeskema, hvor vi spørger ind til folks opfattelse af og mening om iværksætteri og iværksættere. Derfor vil vi rigtig gerne have nogle iværksættere til at svare også. Det tager blot fem minutter at gå igennem, og vi vil sætte utrolig stor pris på din hjælp. Nederst er et link til undersøgelsen vedhæftet. 

Venlig hilsen 

Lasse Månsson

http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=W7NR8SD99P3P

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mærkeligt at I selv bruger en definition af en iværksætter som man ikke selv har mulighed for at svare på :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 2. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken del refererer du til? 

Formålet med fra vores side at definere en iværksætter er, at vi på den måde kan bruge følgende svar bedst muligt: altså hvis folk har det samme udgangspunkt for de resterede svar, er tallene mere brugbare i sidste ende. 

Håber at det giver lidt mening :) 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker bare at I også kunne sætte jeres definition på en mulighed i den 2. del( mener jeg det er"? :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart, synes jeg, at man er lidt fastklemt i de forhåndsgivet definitioner. Så svarene fra min side bliver upræcise. 

Tilmeldt 2. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kunne formentlig være formuleret anderledes/bedre - vi er dog glade for alle svar vi modtager!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Maansson:
vi spørger ind til folks opfattelse af og mening om iværksætteri og iværksættere.

Tjene penge; blive selvstændig; bestemmer selv og selv tager beslutninger;
Være innovativ; lære nye ting; udnytte mulighederne bedre. 

En gang imellem - Livet er ikke kompliceret, hvis vi ikke komplicerer. Idea

Det synes jeg 

Med venlig hilsen
Kristian 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)