Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af WEBSHOP?? :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk,

Kort info:
Jeg igang med opstart af en Webshop, som skal omhandle salg indenfor "unikke" ting, altså ting som er anderledes.
Det kan være alt fra gadgets til tøj m.m

Jeg har indtil videre:
- Domæne.
- Et produkt og alt aftale med leverandør er klaret. 

Mine 2 spørgsmål:

1. Hvilke trin skal jeg gå nu? (skal jeg starte med at sætte selve Webshoppen op eller?)
2. Kan det betale sig og køre dropshopping? 



Jeg ved mange af jer, har en form for erfaring indenfor opstart samt etablerede Webshop,
derfor ser jeg meget frem til at høre fra jer.

Forsæt en fantastisk dag! :-)

Med Venlig Hilsen
Daniel Najafi

http://danielnajafi.dk/ 
 

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Najafi:
1. Hvilke trin skal jeg gå nu? (skal jeg starte med at sætte selve Webshoppen op eller?)

Få sat template op, indsat produkt eksempler osv så du kan ansøge om en indløsningsaftale. 

Daniel Najafi:
2. Kan det betale sig og køre dropshopping? 

Det kommer meget an på hvad du ønsker at opnå. Ved at benytte dropshipping mister du selvfølgelig en del af avancen, men du mister samtidig også alt arbejdet med levering osv. Dropshipping kan være glimrende til at få rutinerne på plads indenfor det mest basale ved at drive webshop. 

Når du så senere har styr på alt det basale, og kan følge med i hverdagen kan du jo starte med at bestille et parti hjem af dine mest populære produkter også stille og roligt udvide :o) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:

Daniel Najafi:
2. Kan det betale sig og køre dropshopping? 

Det kommer meget an på hvad du ønsker at opnå. Ved at benytte dropshipping mister du selvfølgelig en del af avancen, men du mister samtidig også alt arbejdet med levering osv. Dropshipping kan være glimrende til at få rutinerne på plads indenfor det mest basale ved at drive webshop. 

Når du så senere har styr på alt det basale, og kan følge med i hverdagen kan du jo starte med at bestille et parti hjem af dine mest populære produkter også stille og roligt udvide :o) 

Lyder helt fornuftigt!
Tusinde tak for svaret! :-)

Simon Kragh:
Få sat template op, indsat produkt eksempler osv så du kan ansøge om en indløsningsaftale.


Hvad er det helt præcist en indløsningsaftale betyder? :) 

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens,

Mange tak for svaret og linket, jeg vil bestemt benytte mig af den.

Mvh
Daniel Najafi 

Mogens Thomsen:

Hej Daniel

Det bedste du kan gøre er at læse startvejledningen "Sådan starter jeg en web shop". På 15 sider få du en fin indføring i det at starte en web shop. 

Du kan også få den på engelsk: "How to start a web shop"

Mvh
Mogens

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Najafi:
Hvad er det helt præcist en indløsningsaftale betyder? :) 

En indløsningsaftale er nødvendig for at du kan tage imod kreditkort i din webshop Smile 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Daniel, Jeg har selv et par webshops som jeg ene mand står for og sender ca. 3000 pakker om året. Jeg håndterer der fra et mindre kontor da mange af varerne ikke er for store. Det kan lade sig gøre idet den shipper jeg bruger kommer og henter direkte på adressen, samt at jeg har en effektiv integration til de shippere jeg bruger så al kunde og ordreinfo sendes direkte til shipperen så jeg ikke har andet manuelt arbejde end at udskrive label og pakke ordren. Tænk over dropshipping - du mister ikke kun avance, men også kontrollen med om pakning og håndtering af produkter m.v. Foregår korrekt og ordenligt :) Blot lidt indspark fra en anden E-købmand. (Skrevet fra tablet. Derfor dårlig formatering)
Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:
En indløsningsaftale er nødvendig for at du kan tage imod kreditkort i din webshop Smile

Ah, på den måde! Tak :-)

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Andersen:
Hej Daniel, Jeg har selv et par webshops som jeg ene mand står for og sender ca. 3000 pakker om året. Jeg håndterer der fra et mindre kontor da mange af varerne ikke er for store. Det kan lade sig gøre idet den shipper jeg bruger kommer og henter direkte på adressen, samt at jeg har en effektiv integration til de shippere jeg bruger så al kunde og ordreinfo sendes direkte til shipperen så jeg ikke har andet manuelt arbejde end at udskrive label og pakke ordren. Tænk over dropshipping - du mister ikke kun avance, men også kontrollen med om pakning og håndtering af produkter m.v. Foregår korrekt og ordenligt :) Blot lidt indspark fra en anden E-købmand. (Skrevet fra tablet. Derfor dårlig formatering)

Hej Thomas,
Tusinde tak, for svaret!
Jeg kan godt følge din holdning, og jeg vil bestemt tænke på dette i mit beslutningsface.

Forsæt god dag!

Mvh
Daniel Najafi 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)