Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbrugerstyrelsen : Rend mig et vist sted, hvor jeg er højst når jeg plukker jordbær

Side 7 ud af 10 (95 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Jeg håber ikke, at du alene har et udestående på kr 500? I givet fald, så forstår jeg absolut ingenting. Hverken at kunden kan få lov at henvende sig til Forbrugerstyrelsen og heller ikke at du gider bruge din tid på det - så jeg håber inderligt, at der er mere i det end det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Flemming:
Jeg håber ikke, at du alene har et udestående på kr 500?

tror du har misforstået det, kunden indbetaler kr 500 til forbrugerstyrelsen og så kan kunden holde mit krav på ca. 30000 tilbage pga af dette

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Johnny,

Ja, så havde jeg misforstået det!

Damn you, det er jo for langt ude at opnå henstand i måneder og år - blot med en lille indsigelse og lidt til kaffekassen i Forbrugerstyrelsen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming:
blot med en lille indsigelse og lidt til kaffekassen i Forbrugerstyrelsen.

Var det så blot til kaffekassen, nej det er dig og mig der betaler desværre

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sidst nye svar til forbrugerstyrelsen

Jeg ved ikke om jeg læser den sidste mail fra jer korrekt .
vand kan ikke komme op i maskinen ved normal brug, men slipper man den løs over en græsplæne der er oversvømmet kan det ske.
Jeg har haft en del af disse inde, hvor kunden har vendt den på hoved og trykspulet denne og det kan den ikke klare.
Jeg har også fået spørgsmål fra jeres "sagkyndig" som jeg har måtte afvise da jeg kunne se det var min sag (og reservedele er til at få fat i, da der er 2 importører i danmark)
Jeg vil stadig gøre jer opmærksom på denne trådAmino, da den gør stor skade på jeres troværdighed på et iværksætterforum http://www.amino.dk/forums/t/214082.aspx?PageIndex=7

Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Dansk VVS forum Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager at du har fået sådan et trist syn på folk der bor langs strandvejen, for det er sandelig ikke ALLE beboere som agerer sådan.

Når det er nævnt, så syntes jeg at du med ro i maven sagtens kan stemme dørklokken. Jeg har selv prøvet noget lignende med en "strandvejskunde" og jeg besøgte da bare kunden optil flere gange.

Der var så bare at nogle af gangene blev jeg mødt af aupair pigen, som på gebrokkent engelsk sagde at ejeren ikke var hjemme - men så prøvede jeg bare igen og igen og igen og til sidst blev kunden så træt af mig, at regningen blev betalt.

Det bør naturligvis ikke være vejen frem at besøge kunderne på deres hjemadresser, men med den placering i DK - så bør man da have råd til (dengang) en sølle regning på 2500 kroner.

Og bare rolig, du skal ikke være bange for at politiet bliver indblandet - for man gør jo ikke noget ulovligt :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Beklager at du har fået sådan et trist syn på folk der bor langs strandvejen, for det er sandelig ikke ALLE beboere som agerer sådan.

Når det er nævnt, så syntes jeg at du med ro i maven sagtens kan stemme dørklokken. Jeg har selv prøvet noget lignende med en "strandvejskunde" og jeg besøgte da bare kunden optil flere gange.

Der var så bare at nogle af gangene blev jeg mødt af aupair pigen, som på gebrokkent engelsk sagde at ejeren ikke var hjemme - men så prøvede jeg bare igen og igen og igen og til sidst blev kunden så træt af mig, at regningen blev betalt.

Det bør naturligvis ikke være vejen frem at besøge kunderne på deres hjemadresser, men med den placering i DK - så bør man da have råd til (dengang) en sølle regning på 2500 kroner.

Og bare rolig, du skal ikke være bange for at politiet bliver indblandet - for man gør jo ikke noget ulovligt :)

hej Morten og velkommen til Amino

Når denne velkomst er skrevet , så er tror jeg du skal læse indlæg igennem igen og give et nyt svar.

Da jeg har lidt problemer med at fatte dit svar, vil jeg gerne have en oversættelse på dette ?

jeg har lidt problemer med at kunne svare dig, men vil meget gerne

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det så desværre blevet en lang tråd, men hermed et link tilbage til det første indlæg  så det er nemmere at følge med

Nu blev jeg så nød til at rykke forbrugerstyrelsen om min lille sag hvor kunden ikke har svaret dem siden August.

Svaret skal være givet inden for 10 dage iflg. deres regler !

Får dette rigtige flotte svar tilbage i dag, jeg rykkede for svar for ca. 14 dage siden :

Orientering om sagsbehandling
Forbrugerklagenævnets sekretariat har modtaget din henvendelse, hvor du
spørger til nyt i behandlingen af din klage.
Forbrugerklagenævnet behandler som udgangspunkt klagesagerne i
rækkefølge, som vi har modtaget dem i. Nævnet er forpligtet til at undersøge
sagerne tilstrækkeligt ved høring af både forbruger og erhvervsdrivende,
inden der kan træffes afgørelse i sagerne. Undersøgelserne foretages for at
skabe det optimale grundlag for afgørelserne af hensyn til såvel forbrugeren
som den erhvervsdrivende, og visse sagsskridt kan være tidskrævende.
Tidspunktet for hvornår der træffes afgørelse i din sag afhænger af de næste
skridt i sagsbehandlingen, og vi kan derfor endnu ikke oplyse mere præcist,
hvornår din klage er færdigbehandlet. Vi har dags bedt forbrugeren om at
fremsende yderligere oplysninger.
Kontakt
Har du spørgsmål til dette brev, kan du finde vores kontaktoplysninger i højre
margen af dette brev.

JEG vil have et job hos dem, da man åbenbart bare finder et standardsvar der er forudskrevet og sender

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det er rystende.

Har en lignende sag også kørende, som jeg tror jeg senere vil bidrage med i forlængelse at din tråd.

Den er rystende og har mange lighedspunkter med din.

Jeg nåede dog at stævne "først" men det er retten på Frederiksberg lidt i tvivl om med sig selv.

Men de bruger politiet til af forsøge og få svar fra "klager".

Da jeg også har stævnet hans far. Ham bruges der nu også politi på. Og han har tid til april måned.

Ja det er utroligt med den forbrugerbeskyttelse.

Her burde politikerne virkelig tage fat.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der en smule opdate på disse sager igen

Nu har forbrugerstyrelsen så ringet i dag og givet mig en opdate og mange spørgsmål over telefonen ? nok fordi de ikke kan finde hoved og hale i "deres" sag

Nu viser det sig at kunden "lige pludseligt" kun har modtaget mundligt instruktion i betjening af robotplæneklipperen og ingen servicebog/betjeningsvejledning på skrift.

Så kunden er uvidende om at en robotplæneklipper skal til service.

Jeg spurgte så ind til kundens 10 dages frist til at svare (August 2013), og fik det rigtige fornuftige svar at de havde travlt, så de havde også  skylden :-(

og ikke havde fået rykket

spørgsmålet blev så om det var dem jeg så skulle stævne, når jeg ikke kan stævne kunden når sagen ligger i forbrugerstyrelsen, men der kom et klart svar på ,,, det kan jeg heller ikke

Men hvad fanden, man har jo betalt momsen af de 32000,- for 3 år siden , blevet beskattet af beløbet, og betalt maskinen,  kan måske afskrive det i 2015 hvis jeg er heldig

Jeg har bedt forbrugerstyrelsen om at alt hvad der blevet talt om, bliver lagt skriftligt ind  under sagen

Side 7 ud af 10 (95 indlæg)