Så er der en smule opdate på disse sager igen
Nu har forbrugerstyrelsen så ringet i dag og givet mig en opdate og mange spørgsmål over telefonen ? nok fordi de ikke kan finde hoved og hale i "deres" sag
Nu viser det sig at kunden "lige pludseligt" kun har modtaget mundligt instruktion i betjening af robotplæneklipperen og ingen servicebog/betjeningsvejledning på skrift.
Så kunden er uvidende om at en robotplæneklipper skal til service.
Jeg spurgte så ind til kundens 10 dages frist til at svare (August 2013), og fik det rigtige fornuftige svar at de havde travlt, så de havde også skylden :-(
og ikke havde fået rykket
spørgsmålet blev så om det var dem jeg så skulle stævne, når jeg ikke kan stævne kunden når sagen ligger i forbrugerstyrelsen, men der kom et klart svar på ,,, det kan jeg heller ikke
Men hvad fanden, man har jo betalt momsen af de 32000,- for 3 år siden , blevet beskattet af beløbet, og betalt maskinen, kan måske afskrive det i 2015 hvis jeg er heldig
Jeg har bedt forbrugerstyrelsen om at alt hvad der blevet talt om, bliver lagt skriftligt ind under sagen