en sjælden gang i mellem , bliver jeg nød til at sidde og dunke mit hoved meget hårdt ned i skrivebordet, gentagende gange . Har en kunde der ikke har betalt for sin robotplæneklipper, samt installation af denne (regningen er fra 2011, kr.32,000,-) Hun er rykket efter bogen, og da der så bliver sagt RIBERS fra min side kommer der en mail fra forbrugerstyrelsen at hun har indgivet en klage , og jeg ikke kan sætte hende i bås der ? Jeg skriver tilbage til dem for 6 mdr. siden at de nok kun er berettiget til at behandle klager , hvor kunden har betalt fakturaen og herefter har jeg ikke hørt fra dem. Det er sidst gang jeg monterer noget på guldkysten (strandvejen) uden at have fået forskud. Måske det er derfor de har råd til villaerne i det område. Forbrugerstyrelsen har som altid god tid, så der kan gå op til 12 Mdr. før de har behandlet sagen. En gang imellem er det sgu lidt surt og være selvstændig og stole på folk |
Kan slet ikke forstå hvorfor hun skulle indgive en klage ud fra det du skriver.
Men ja, forbrugerstyrelsen er ikke de hurtigste herhjemme, desværre.
Det er jo sørgeligt at nogen folk ikke kan finde ud af at betale deres regninger, men desværre findes der den type kunder.
Øv øv, træls situation for dig. :-(