Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt i Prestashop?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at lave en webshop i prestashop som denne her http://www.zanui.com.au/

Jeg har dog selv mine tilpasniger og ændringer, men får at gøre spørgesmålet simpelt, så holder vi det til om det muligt en webshop som det i linket

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen prestashop udvikler herinde med et svar?

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil du som udgangspunkt sagtens kunne få lavet, eller i hvert fald noget der ligner meget. PrestaShop har en masse ekstra plugins og addons, som hjælper dig godt på vej mod dit mål, hvis det originale tema ikke har det.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det så der IKKE kan laves fra denne side i prestashop, hvis man kan lave noget ligende?

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke gennemsøgt hele siden for funktioner, men ja den kan laves i PrestaShop.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg ham der har shoppen om versionsnummer på presta, thema, plugin og indstillinger.
Så kan den laves 100% eller er det vidst ikke nemt.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil prøve at maile dem nu og spørg hvem der står bag siden og evt kontakt nr osv. 
Hele problematikken er at jeg har været på udgik efter et design der passer til det jeg skal sælge, og da jeg tilfældigvis så denne side, tænkte jeg med det samme at det var sådan min side skulle se ud!

Jeg er lidt af en perfektionist, så jeg meget grundig med mine valg (; 

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt sikker muligt i Prestashop.

Spørgsmålet er selvfølgelig om du kan finde temaet, og de øvrige plugins som der bruges i shoppen du nævner.

Du kunne alternativt blot lade dig inspirere af shoppen, og bygge din egen shop i prestashop eller woocommerce.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke have et tema, men en "Unik" bygget shop efter mine egne ønsker, men den er "direkte" inspireret fra zanui.com.au

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mihammed:
Jeg vil ikke have et tema, men en "Unik" bygget shop efter mine egne ønsker, men den er "direkte" inspireret fra zanui.com.au

Det er oftest nemmere at starte med et tema, og så videreudvikle det, i stedet for at starte helt fra bunden. Slutresultatet bliver stadig en unik shop - alt afhængigt af, hvor meget man ændrer selvfølgelig. 

Dette tema fra themeforest kunne måske være en mulighed:

http://themeforest.net/item/leo-mobile-prestashop-theme/full_screen_preview/6150391

Eller: http://themeforest.net/item/leo-decor-prestashop-theme/full_screen_preview/4767196 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)