Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny dansk bog om MLM: Network Marketing - Hvorfor & Hvordan (Global forretning hjemmefra - og for alle!)

Side 3 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Phuket, Belize, Andalusien & Hornbæk
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Glæder mig Allan - en af mine pointer i bogen er netop, at netværkere i forskellige selskaber kan have stor strategisk glæde af hinanden, og at alle har interesse i at forretningsmodellen præsenteres på bedste vis.

Jeg ved du netop er en seriøs og ambitiøs repræsentant, så jeg glæder mig tril din feedback på bogen ;-)

Bedste netværkshilsner herfra

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den store forskel på Warren firma er at man rent faktisk kan købe et produkt, og man behøver ikke binde sig til et tåbeligt abonnement som sælges til en normal pris modsat 99% af andre MLM. Der er vel også en grund til du ikke selv sætter hvad du sælger på dine indlæg. De fleste MLM handler om at sælge varm luft og sjælden faktisk stort set aldrig kan dokumentere deres påstande

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper72:
Den store forskel på Warren firma er at man rent faktisk kan købe et produkt, og man behøver ikke binde sig til et tåbeligt abonnement som sælges til en normal pris modsat 99% af andre MLM.

Her er en liste over de 100 største MLM firmaer i verden:

http://directsellingnews.com/index.php/view/the_2013_dsn_global_100_list?popup=yes#.UpEXTMRg-ml

Mener du seriøst, at i 99 af dem kan man ikke købe produkter, eller at de primært fokuserer på at sælge abonnementer? 

Personligt mener jeg, at den slags tossede udtalelser hører Fjollert til - eller tågehornene på Nationen! :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste af disse selskaber du henviser til sælge rigtige produkter, men når en mand ikke viser frem hvad han sælger så er det normalt ren luft og fup og fiduser, du kan jo bare se igennem de fleste tråde her på Amino så vil du se hvad folk har prøvet at sælge til mindre begavet folk.

Men fesk PM er skabt for at skabe flere kunder i butikken, kender mange som har brændt fingerne der

Men undre du dig ikke over de fleste af disse kæder kun findes i USA ??? Måske fordi deres metoder ikke helt kan stå til måls for dokumentation her i EU

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper72:
men når en mand ikke viser frem hvad han sælger så er det normalt ren luft og fup og fiduser

I MLM kan man også sælge produkter "indirekte" ved at præsentere selve forretningsmodellen, til dem der kunne være interesserede i denne. I første omgang er produkterne derfor ikke relevante, da det er selve konceptet man markedsfører. 

Så det kan sagtens være reelt, selvom alle kortene ikke bliver lagt på bordet i første omgang.  

Jesper72:
Men undre du dig ikke over de fleste af disse kæder kun findes i USA ??? Måske fordi deres metoder ikke helt kan stå til måls for dokumentation her i EU

Jeg ser det helt omvendt.

Man kan i USA blive sagsøgt i hovede og r.. for næsten ingenting, så hvis hovedparten af disse arrangementer var ulovlige, tror jeg de ville have placeret sig i andre lande. 

Derudover er det set masser af gange, at et selskab har knækket nakken på at åbne i for mange lande, da det kræver et kæmpe overblik, at have styr på lovgivningen i flere lande og/eller kontinenter. 

Så hvis de stadig har omsætnings- og udviklingspotentiale i USA er der jo ikke nogen grund til at bruge en masse ressourcer på at åbne flere lande. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Miguel Molina:
Hermed nedskydes den tredie og fjerde fordom, nemlig at succes handler om held eller hvornår man opstarter.

Nei, det er like mye en bekreftelse. Da du registrerte deg som LifeWave-distributør i begynnelsen av 2011 var det 440 dansker som hadde gjort det før deg. Etter deg har det kommet ytterligere ca. 7.000 dansker med. I slutten av 2009 og begynnelsen av 2010 hadde LifeWave i Danmark opplevd en beskjeden utbredelse, men alt hadde stoppet helt opp, og i slutten av 2010 gikk det uker mellom hver gang en danske ble rekruttert. Fra det tidspunkt du registrerte deg økte plutselig vervingen eksplosivt. Du var altså med på å starte det som var den virkelige rekrutteringsbølgen i Danmark. Det er ytterst tåpelig å påstå at alle som starter opp i Danmark med LifeWave nå kan kopiere din suksess, siden markedet er mettet på en helt annen måte enn da du startet opp.

Dette fenomenet er slett ikke ukjent. Noen prøver å starte opp et nytt MLM-konsept i sitt land, men får det ikke helt til. Noen måneder eller år senere er det noen andre prøver seg på samme selskap og får suksess. Det er mange overfladiske kritikere av MLM som mener at det er kun dem som først blir med som har mulighet til å tjene penger, men det er bare delvis riktig. Har man ikke evner til å overbevise andre mennesker hvor friske og rike de skal bli, hjelper det ikke å være først inne.

Lifewave har vært i Asia en mange år allerede, det er totalt vervet ca. 20.000 asiater. Japan var lenge det eneste landet hvor LifeWave opererte, og omtrent samtidig som det kollapset av seg selv i Japan kom det en tilsvarende bølge i Israel hvor det ble vervet noen tusen før det stoppet opp like raskt igjen. Det har også vært en del utbredelse i Taiwan og på Filippinene, men også her har det vært kraftig tilbakegang det siste året. I Singapore ble det vervet 600-700 personer i samme periode som de første 400 dansker ble vervet, men også her døde det helt ut av seg selv.

Lifewave er typisk i et land i 1-3 år før det kollapser helt av seg selv. Årsaken til at Danmark er på toppen nå er ikke at dere har vært flinkere, det er fordi det i de fleste andre land allerede er på full retur. Det vil selvfølgelig snart skje i Danmark også. Totalt sett ser det mørkt ut for fremtiden, for vervingen er bare en tredjedel av hva den var for 2 år siden. Selskapet har altså ikke klart å etablere seg i nye markeder i samme tempo som det har fallt i grus i eksisterende markeder.

Fra Phuket, Belize, Andalusien & Hornbæk
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej 4broker

Alene i EU er der 250.000.000 millioner mennesker der lider af insomni, altså søvnproblemer der har alvorlige helbredsmæssige risici, og LifeWave har et produkt der er klassificeret som medicinsk udstyr til afhjælpning heraf, og EU-registreret via Irland.

Jeg kan oplyse at jeg selv efter 11 års søvnproblemer, overvandt mine udfordringer med dette produkt efter bare 5 uger, hvorefter jeg anbefalede mennesker jeg kendte at prøve produkterne, og det blev starten på det hurtigst voksende team i 110 lande.

Produktet er som hovedparten af selskabets produkter klinisk dokumenteret, og baseret på en teknologi der nu er godkendt for hospitaler og læger overalt i EU.

Fakta er således at 80% af de søvnudfordrede statistisk set vil opnå positivt effekt, altså 8 ud af 10 personer, et imponerende højt tal, men altså ikke 100% - vi er ikke i mirakelbranchen, og derfor vil der naturligvis altid være mennesker der ikke opnår effekt, nøjagtig som med alle andre helserelaterede produkter og terapier. (Til orientering opfattes et traditionelt medicinsk produkt, f.eks. hostestillende medicin, som en succes, når 30% har effekt!)

Disse tal stemmer iøvrigt fint overens med erfaringerne fra +10.000 kolleger i de skandinaviske lande.

Vi kan således statistisk set hjælpe 200 millioner mennesker alene med dette produkt, og vi har adskillige andre.

I Danmark er yderligere 1.300.000 danskere på daglig smertestillende medicin. Mere end 300.000 er diagnosticeret med stress. Masser af menensker er sportsambitiøse, omend næsten halvdelen af voksne vejer for meget eller for lidt, og selv om jeg ikke kender de tilsvarende tal i alle andre lande, er der indlysende mange med samme udfordringer.

Jeg deler således ikke din opfattelse af, at markedet er mættet i Skandinavien med 20 millioner mennesker, når vi er ca. 10.000 i skrivende stund.

Desuden glemmer du en vigtig detalje, og det er, at vi som alle andre forretningsmodeller arbejder og ekspanderer globalt - milliarder af mennesker vil kunne få glæde af firmaets produkter. Vi arbejder således i +30 lande i vores team nu, mange flere er på vej.

Du har helt ret i, at vi som alle andre virksomheder og forretningsmodeller kan få fodfæste og miste det igen, men heldigvis kan vi atter få fodfæste med de rette ledere, og pudsigt nok er jeg i gang med at relancere LifeWave i Singapore som jeg netop har besøgt og Thailand hvor jeg befinder mig netop nu - de anvender i forvejen energiterapi i udstrakt grad overalt.

Forestillingen om, at selskaber med kvalitetsprodukter baseret på Network Marketing skulle have begrænset levetid, er nem at tilbagevise, da mange NM-selskaber, heraf flere børsnoterede har eksisteret i årtier, nogle i mere end 100 år. Tag f.eks. et kig på Amway!

Alligevel har du en pointe, og det er 90% af alle nystartede NM-selskaber lukker inden deres tredie leveår, og vel yderligere 5% inden deres femte leveår. I virkeligheden tror jeg ikke disse tal er meget anderledes når det drejer som om konventionelle virksomheder, men det er også et udtryk for, at produkterne skal være i orden og ledelsen kompetent, ligesom konceptet naturligvis levedygtigt.

LifeWave fejrer sit 10. år næste år, og ekspanderer fornuftigt og i rette tempo under sympatisk ledelse, bla. af tidligere topleder fra PepsiCo, og har således for længst bevist sine levedygtighed og seriøsitet.

Nogle af verdens mest respekterede erhvervsikoner omtaler i dag Network Marketing som det 21. århundredes forretningsmodel og er selv beskæftiget hermed, dels fordi konventionel reklame er så massiv, dels fordi de sociale medier synliggør, at vi alle er forbundet gennem store internationale netværk.

Alle forretningsdrivende ved at den bedste reklame, er den reklame en tilfreds kunde giver, når han eller hun anbefaler virksomheden/produkt/service til andre. Det er præcis hvad NM handler om - vi anbefaler produkter, og den billigste måde at få produkter på er også her, at blive forhandler og købe dem til reduceret pris.

Stadig flere multinationale selskaber tager forretningsmodellens principper i anvendelse, og belønner deres kunder når de anbefaler produkterne til folk de kender - f.eks. mobilselskaber, el-selskaber, forsikringsselskaber osv.

Førende finansielle aviser og magasiner bringer positive artikler og indlæg om forretningsmodellen, og sundhedsmyndigheder, hospitaler og læger i EU samt komplementærbehandlere anvender i stigende grad LifeWave produkterne, der for øvrigt også er undersøgt af WADA - World Anti Doping Association, da topatleter over hele verden i stigende grad anvender dem.

I følge din udmelding burde LifeWave i USA allerede i 2007 være kollapset, da man igangsatte her i 2004, men det er en ubestridelig kendsgerning, at LifeWave var blandt de hurtigst voksende private selskaber i USA i 2009, 2010 og 2011 - og noget kunne altså også tyde på, at produkterne opfattes positivt af rigtig mange.

Naturligvis vil der altid være modstandere af et selskab: Konkurrerende konventionelle virksomheder og andre NM-selskaber, fyrede medarbejdere, bortviste distributører der ikke har overholdt selskabets policy, kunder der ikke har oplevet effekt, distributører der aldrig forstod at forretningsmodellen som alt anden business forudsætter indsats, viden og vedholdenhed.

Vi ser også behandlere der frygter at de pga. af produkternes effektivitet trues på deres levebrød (tværtimod styrker det deres terapimetoder som de fleste indser), ligesom vi naturligvis som alle andre virksomheder og kendte personer oplever vores andel af konspiratoriske tosser.

Når Moder Teresa, der modtog Nobels Fredspris, efter et langt liv anvendt på syge, døende og forældreløse børn i Calcuttas slumkvarterer har et hatersite, må alle virksomheder og kendte personer forvente at kunne få det.

Enhver kan oprette et website og skrive hvad de vil - det bliver det som bekendt ikke sandt af, men heldigvis skal folk stå til ansvar for det og LifeWave har som alle andre virksomheder advokater der kontinuerligt tager sig af dette.

Jeg har kendskab til flere LifeWave hatersites, og ved også, at initiativtageren til det ældste og mest udbredte dels tidligere er dømt for bedrageri, dels har forsøgt at afpresse penge af selskabet med løftet om at fjerne websitet, og er blev dømt af retten i USA til at nedtage websitet.

Internettet er fantastisk, men vi skal alle huske at være kritiske og drage vores egne konklusioner på et sagligt grundlag - i hvertfald hvis vi ønsker at være velinformerede.

Det ser ud til du aldrig bliver nogen tilhænger af forretningsmodellen, og nok heller ikke LifeWave, og det respekterer jeg. Vi kunne endda være nære venner uanset.

Personligt tiltaler norsk myseost, klipfisk og yoga trods alle helbredsmæssige fordele mig ikke, men det kunne aldrig falde mig ind, at anvende mit liv på at nedgøre noget andre mennesker sætter pris på, og opleve stor glæde ved.

Sådan er vi så forskellige!

Venligst

M. Molina

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hehe gad vide hvor mange familie medlemmer, venner og bekendte nu må betale prisen Big Smile

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen må vi bede om dokumentation fra en anderkendt kilde, og her er det uafhængige kilder, altså ikke noget med alle de læger som har solgt sig selv til lifewave eller på nogen måde i familie med nogen som har med lifewave at gøre, en artikel om jeres vidunder produkt må jo at være at finde i New England Journal of Medicine eller ???

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg ved ikke noget om dokumentation for virkningen af LifeWave plastre.... Ved godt at der findes en del på hjemmesiden, men jeg ved ikke om de er fra anderkendte kilder, eller det er LifeWave der har lavet dem selv. Og jeg er fuldstændig ligeglad..... 

Da jeg første gang hørte om LW, fra en københavnsk tøs (undskyld Mette) tænkte jeg: Ja ja, det er godt med dig... Sådan noget københavneri. Jeg arbejder med mine hænder, og det er jeg ret god til. Jeg blev kontaktet af flere gange, men hver gang, NEJ TAK... Jeg var så på besøg hos en veninde, hvor der ogå var en LW`er. Tilstede var også en kvinde der har haft store problemer med det ene knæ i 20 år, det gjorde ondt når hun gik og hun kunne kun halvvejs kravle op ad trapperne. Da LW`eren havde brugt ca 15 min med at klistre plastre på gik hun ubesværet op ad trapperne... Da tænkte jeg, ok måske kan de noget alligevel... Siden har jeg haft et utal af fantastiske oplevelser med de små klistermærker. 

For mig handler det ikke om at de er dokumenteret virkningsfulde, men om de oplevelser jeg har haft med dem.... Kvinden der havde været i smertehelvede i 5 år, lægerne havde opgivet, 20 min arbejde og hun dansede med tårer i øjnene... SMERTEFRI. De to kvinder med piskesmæld, der efter 5 min med plastre var smertefri... Den ene kunne tage toppen af smerterne med morfin..... Migræne, gigtfyldte knæ  ETC.

Så hvis det er dokumentation fra en verden der lever af en millard industri, og er lavet af læger der er ansat som "konsulenter" hos industrien... Så er det fint for mig, jeg har bare ikke brug for det....

Jeg tvinger ikke nogen til at købe plastre af mig, endsige signe op hos mig... Jeg deler mine oplevelser, og hvis folk tror mig eller selv får en lignende oplevelse, så kan de handle... ELLER LADE VÆRE :-) Vi er sgu lige gode venner af den grund. Nogen handler i Brugsen, andre ved Købmanden. Hvis jeg skal ha succes som netværker, skal jeg hjælpe dem der signer op hos mig, til succes... Sgu da ikke ta røven på dem. Det er fuldstændig som en alm. forretning... Det er da let nok at sælge noget en gang, men det er da meningen at kunden skal komme igen, og det sker ikke hvis produktet ikke er i orden.

Det fede ved LifeWave er at det er giftfri.... Den etablerede lægemiddelindustri er fyldt med gift, af både den ene og den anden art... De største firmaer indgår det ene trecifret million forlig efter det andet. Gad vide hvorfor.

Side 3 ud af 10 (93 indlæg)