Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på netop vores unikke app - Hjælp!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Solbjerg
Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Fra  www.i-screen.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores idé er at udvikle en app, som skal være et hjælpemiddel, primært til målgruppen 10-15 år. Det er et stigende problem blandt unge, især i alderen 10-15 år er det stort set umuligt at få et arbejde, grundet den nuværende lovgivning der kun gør det muligt at udeføre tjenester for andre.

 

Via app’en skal man oprette en profil. Gennem denne profil kan man enten udbyde eller tage imod små jobs, som eksempelvis kan være hundeluftning, rengøring mm. Man kan på app’en søge efter jobs i nærområdet, alt afhængig af, hvor langt væk man vil arbejde. Udbyderen af jobbet skal selvfølgelig godkende personen der vil tage det, og der er derfor mulighed for en privat samtale gennem appen. På hver enkelt profil kan man få generelle informationer om personen, og se hvor mange jobs han/hun har lavet. 

Appen skal derfor indeholde:

GPS

Transaktion via appen (like mobilepay)

Samt et overskueligt interface.

Hvad ville prisen være?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

Rigtig god ide. Hiv evt. fat i disse:

www.redweb.dk (spørg efter Ronni)

www.onlimited.dk (spørg efter Torben) 

http://chinasoft.dk/app-udvikling (Jens Henne Hansen er en jeg kender derfra, så spørg efter ham til at starte med) 

Held og lykke med projektet. Hvis I skal have "normal" betaling ind over (udover MobilePay) hiver du bare fat i mig. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også det lyder som en god ide. Dog skal i være opmærksom på lovgivningen. Man må først begynde at arbejde som 13 årige. Bare så i ikke kommer i klemme.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit umiddelbare bud vil være i omegnen af 10.000 kroner, afhængig af hvilke mobil-platforme der skal understøttes.
Kunne evt. også være en web-app, som så vil dække alle platforme og med enkel distribution.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du vil høre nærmere.

www.migrator.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker det samme. Ellers god idé.

Pas på I ikke kommer til at opfordre til noget som strider imod den stramme lovgivning der er på punktet. Eksempelvis så skal I sørge for at der I jeres applikation, er et sted hvor børnenes forældre kan give tilladelse til dette, ellers er det igen ulovligt.

Jeg er lidt usikker om de transaktioner der er i jeres app skal ind under et frikort eller lignende, da hvis der hverken betales skat eller er under frikort muligvis er sort arbejde. Bare sørg for at I har styr på dette, da det kan koste jer kassen hvis I først kommer skidt fra start.Smile

Fra Solbjerg
Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Fra  www.i-screen.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alt den fede feedback!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)