Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgskursus for nye - viden for livet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino’er

Jeg er en ung mand som har arbejdet med salg og service, så længe jeg kan huske og sidder i dag med salgsansvaret for visse markeder til B2B. Som personprofil er jeg en entrepreneur med stort E.  

Min baggrund er en erhvervsuddannelse og videregående uddannelse indenfor International handel og markedsføring. Jeg har været på arbejdsmarkedet som sælger, siden jeg har været 18 med betalt løn.

Som personprofil er jeg en entrepreneur med stort E.  
Det gør at jeg i dag, sidder med en stor lyst til at prøve at holde kursus / undervise nye indenfor salg.

Jeg har holdt foredrag for handelsskoler og det ”tændte” mig yderligere.

Hvorfor vil jeg gøre det? For at skabe et spændende og attraktivt kursus for nye indenfor salg, til en meget lav pris/gratis og give dem en viden/værktøjer, de kan bruge resten af livet.

Jeg havde forestillet mig nogle punkter, til et kursus som kunne være:


Et salgskursus, hvor man kommer ind og lærer om sig selv som person, hvad type sælger, er man.
Hvad fordele og ulemper er der ved de forskellige, altså mere typografi.

Det mest basale i salg, inddrage salgstrappen og udpege de vigtigste punkter for en ny sælger/iværksætter.

Kommunikation og aktiv lytning, Indvendinger .

Mødebooking.

Små salgstricks, såsom golden cirkels, salgspsykologi, sæt en ”fræk pris”.

Kursisterne skal selvfølgelig inddrages løbende under kurset.

 

Det jeg ser som en udfordring, er der nogle der vil ”lære” af en på 21, med kun 4 år i arbejdsmarkedet som sælger? Da mange kurser i dag bliver udbudt af en med 30 årige salgserfaring med 4  store stillinger gennem tiden?

(Da skal siges at jeg har en meget god kammerat, jeg forventer, skal være med i dette, da han har samme baggrund som mig og er sindssyg dygtig til salg).

 

Hvad tænker I omkring alt dette? Var det noget i ville møde op til en søndag formiddag for 50 kroner?

www.eventyrvin.dk - Udsøgte vine, kaffe og teer, af høj kvalitet til en fornuftig pris. 
 

Fra Rødekro
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville personligt finde det brugbart og ville helt sikkert kunne finde på at møde op til sådan et salgskursus. Jeg er "kun" 20 og jeg ville absolut ikke have noget imod at skulle lære af en på 21, så længe kvaliteten af kurset stadigvæk er i top. 

Siden du lyder meget opsat på at have det som en fysisk kursus og ikke et online vil jeg gerne vide hvor i Danmark du havde tænkt dig at udføre det? hvis det altså bliver en realitet.

Mvh Jeppe I. Petersen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)