Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-Stream.com

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Fra  KOMMKOMM Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender dette firma? Jeg har købt en back-up løsning - og har forsøgt at få support, men kan aldrig træffe nogen på telefonnummeret.

Nogen der har erfaringer?

Mvh. René

http://www.kommkomm.dk

Fra Faaborg
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Fra  KOMMKOMM Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså - det drejer sig om firmaet just-stream.com

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestilt produktet men har endnu ikke fået det til at fungere efter hensigten - NAS -> iCloud.

Har dog endnu ikke betalt, men god kommunikation - endnu ;o)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ja den er god... held og lykke med jeres side

Og velkommen til jer begge på Amino Yes

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net: Jeg er ikke helt med på hvad du har gang i men anyway....

Jeg  har stadig ikke betalt for den tidligere omtalte Just-Stream.com - iCloud-service, og ej heller fået hvad jeg er blevet lovet. så jeg har derfor opgivet håbet om at få det til at virker efter hensigten.

Nu er Just-Stream så gået i offensiven for at få mig til at betale for noget jeg aldrig har fået. Strategien er åbenbart at love guld og grønne skove mundtligt, forhale implementeringen i håbet om at man indbetaler iht. betalingsbetingelserne og hvis ikke, true med inkasso - samtidigt med at man foregiver at være meget service-minded og utroligt samarbejdsvillige, uden at levere varen.

Dårlig moral, dårlig service og frem for alt et ringe produkt.

HOLD JER VÆK.. er min advarsel!!!!

Hvis noget lyder for godt til at være sandt - JA, så er det nok sådan.

Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Just-Stream Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dkfm/Brian,

Jeg synes det er ærgerligt, at du skriver folk skal holde sig væk, da vi har ekstremt mange glade kunder, og vores backup og cloud-drev fungerer utrolig godt.

En af vores sælgere har forklaret hvad du får, og du har endda valgt at bekræfte aftalen skriftligt. Du har fået ubegrænset online backup, samt et 2TB cloud drev, og var det du godkendte. Mig bekendt, er det heller ikke det der har været problemet hos dig.

I den godkendte aftale, var NAS-backup ikke inkluderet, da det er et bi-produkt vi tilbyder. Du ønsker at kunne lave backup af en NAS-server, som vi også har oprettet til dig. Det fungerer på den måde, at du i softwaren på computeren, kan tilføje dit netværksdrev, og igennem der tage backup af alle dine filer på NAS-serveren. Du ønsker nogen ekstra features, som vi ikke har lovet, og som desværre ikke kan lade sig gøre. 

Vi har haft udgifter vedrørende backuppen, 2TB drevet samt NAS-backuppen, og selvfølgelig ønsker vi betaling for dette. 

Vi ønsker selvfølgelig at alle vores kunder er glade, og vi står til rådighed på både telefon, live-chat på hjemmesiden og på e-mail.

Med venlig hilsen

Fra Følle
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbelt-post - må gerne slettes.

Fra Følle
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev ringet op af Just-Stream i begyndelsen af januar og sagde ja til et tilbud om ubegrænset backup og 2TB Cloud for ca. 3500,- over to år. Da jeg første gang skal lave backup, vælger jeg blandt andet min personlige mappe på virksomhedens fællesdrev - men får at vide, at jeg ikke kan lave backup fra netværksdrev. 

Da jeg kontakter Just-Stream får jeg at vide, at jeg backup af netværksdrev er et tilkøbsprodukt, som jeg kan få for den nette sum af 500,- om måneden. Det fremgik ikke af telefonsælgeren eller hjemmesiden.

Jeg synes, man skal se meget dybt i salgsmailen for at gennemskue, at det ikke er inkluderet. Der står "I får ubegrænset online backup, hvor I selv vælger hvilke mapper og filer på computerne, som I ønsker backup af. Herefter sørger vores software automatisk for at synkronisere disse mapper, filer og drev online."

Løsningen er så at tilkoble netværksdrevene fysisk til computeren og så lave backup - og gentage processen mindst hver 30. dag. En noget omstændelig affære.

Just-Stream har lovet at gøre det tydeligere, at netværksdrev ikke er med i løsningen.

Men for at komme til noget positivt og svare på trådstarters indlæg SmileDe er usandsynligt hurtige til at svare på mail og jeg har ikke haft problemer med at nå dem pr. telefon. (At de så ikke helt svarer på de ting, jeg spørger om, er en anden sag).

Til dkfm: Jeg synes, det er dårlig stil at bestille og så bare at lade være med at betale.

Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Just-Stream Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Vi skriver på vores hjemmeside ”Ubegrænset online backup – Sikkerhedskopier hele din PC eller Mac, uanset hvor mange filer du har!” – Det betyder på PC´er og Macs - Jeg synes som sagt det er ærgerligt, at der er sket en misforståelse, og jeg vil gøre mere ud af at uddybe det fremover på vores hjemmeside, så denne misforståelse ikke skulle ske igen.

Er glad for at du skriver så objektivt - Vil gerne lige tilføje at det er 499kr. om året, og ikke om måneden. :)

Håber du har en god dag.

Med venlig hilsen

Fra Faaborg
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Fra  KOMMKOMM Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede denne tråd et par dage efter, jeg havde bestilt produktet, blot fordi jeg ikke kunne få fat i Just-Stream i et par dage, og var nysgerrig på, om det var et fup-firma. Den slags findes og florerer jo.

Men det var en ubegrundet mistanke fra min side (også måske afledt af, at jeg fik det indtryk i telefonen, at firmaet var større, end det nok reelt er). Men jeg har siden fået assistance et par gange og skal i øvrigt sige, at produktet fuld ud opfulder mit behov (jeg back'er up fra en ekstren HD, der er tilsluttet direkte til min Mac.

Mvh. René

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)