Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdstøj fra Polen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Fra  VikarDK Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi går muligvis en hård vinter i møde og vi ønsker som virksomhed at sikre vores medarbejderes helbred (og vores indkomst), ved at købe et stort parti jakker, bukser, trøjer og t-shirts med tryk.

Vi har før handlet tøj til de ansatte her i landet, men dette går simpelthen hen og bliver for dyrt, hvis vi skal supplere vores folk med hele "pakken".

Vi søger derfor en god kontakt i Polen(Vi har en polsk talende ansat), som kan levere denne ordre til os. Det handler om arbejdstøj i en god kvalitet, så de mennesker der arbejder ude kan holde varmen. 

Der var ikke rigtig nogen opdateret emner om dette i fora, så derfor kaster jeg denne bold op i håb om at nogen vil gribe den.

Vh

Micky

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micky

Jeg har et agentur (Fransk). Priser er direkte fra fabrik. Derfor lav. 7 fabrikker world wide.

Send en PM, så skal jeg lave dig et tilbud på de ønskede varer.

Johnny

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Katalog er afsendt med posten.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også levere permanent brandhæmmende beklædning. Der findes en standard kollektion, men leverandøren tilbyder også beklædning efter kundeønsker.

Fra Malling
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Pro-Dress.com ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micky

Jeg faldt lige over denne tråd her, ved godt den er nogle mdr gammel, med alligevel synes jeg lige at jeg vil skrive et par linier til denne bold ud har tastet op her :-)

- Ulemper ved at handle arbejdstøj direkte fra Polen er:

Reklamationsretten bliver en del mere besværlig og ombytninge af produkterne f.eks størrelser som ikke ikke passer og så kan man brander man inde med en del produkter som ikke bliver brugt alligevel, og så går det jo ud over det besparelsen som var tænkt ved at handle i udlandet og ikke mindst kvaliteten og holdbarheden af du produkters man kan finde rundt omkring i udlandet. f.eks holde det kun halvdelen af tiden pga billige mtr. varer så er det jo også et problem i den økonomiske sammenhæng.

- Fordele ved at handle arbejdstøj ved en Dansk forhandler er:

Her i Danmark er vi kendt for at have arbejdstøj i høj kvalitet, her er et par stykker: Kansas og Mascot og de producere arbejdstøj hvor holdbarheder er ekstrem høj og gennemtestet, dermed får man også en længere holdbarhed på sit arbejdstøj og vores arbejdstøj producenter har også et godt ry i udlandet. 

Ved at handle med en dansk forhandler af arbejdstøj vil man også oplever hurtigere leveringstid og hurtigere service vedr ombytning og reklamationer hvis arbejdstøj går i stykker. Generelt bare højre og hurtigere service ved en lokal forhandler, som i sidste ende også skulle væres med til at gøre hverdagen nemmere for arbejdstøj brugeren uden spildtid.

Hvis det er de vejledende priser på arbejdstøjet som er et problem, kan de flere forhandler af arbejdstøj her i Danmark også godt hjælpe med en god rabat, hvis din virksomhed er villig til at bestille alt deres arbejdstøj til virksomheder. og dermed bliver at også meget billiger en ved første øjekast.  

Inspiration til et stort udvalg af arbejdstøj i høj kvalitet finder du ved at klik her

Håber at det gav lidt at tænke over.

Ha en dejlig dag.

Med venlig hilsen

Mikkel Christiansen

www.Pro-Dress.Com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

pro-dress.com:

Ulemper ved at handle arbejdstøj direkte fra Polen er:

Reklamationsretten bliver en del mere besværlig og ombytninge af produkterne f.eks størrelser som ikke ikke passer og så kan man brander man inde med en del produkter som ikke bliver brugt alligevel, og så går det jo ud over det besparelsen som var tænkt ved at handle i udlandet og ikke mindst kvaliteten og holdbarheden af du produkters man kan finde rundt omkring i udlandet. f.eks holde det kun halvdelen af tiden pga billige mtr. varer så er det jo også et problem i den økonomiske sammenhæng.

- Fordele ved at handle arbejdstøj ved en Dansk forhandler er:

Her i Danmark er vi kendt for at have arbejdstøj i høj kvalitet, her er et par stykker: Kansas og Mascot og de producere arbejdstøj hvor holdbarheder er ekstrem høj og gennemtestet, dermed får man også en længere holdbarhed på sit arbejdstøj og vores arbejdstøj producenter har også et godt ry i udlandet. 

Ved at handle med en dansk forhandler af arbejdstøj vil man også oplever hurtigere leveringstid og hurtigere service vedr ombytning og reklamationer hvis arbejdstøj går i stykker. Generelt bare højre og hurtigere service ved en lokal forhandler, som i sidste ende også skulle væres med til at gøre hverdagen nemmere for arbejdstøj brugeren uden spildtid.

Jeg er ikke helt enig med dig, Mikkel.

Jeg har forhandlingen af et brand, der bl.a. har fabrik i Polen, som servicerer mig. Der er ingen problemer med reklamation. Den klarer jeg og så tager jeg den med fabrikken, een gang om året. Holdbarheden på dette brand, tja, en stor landmand har tidligere købt de mærker du nævner. Det holdt ca. 1,5 måned. Fik 30 sæt i december 2013. De virker endnu. Når der er så mange ansatte: 25, der skal have 3 sæt hver, på 10 gårde, er det ikke uvæsentligt om et par bukser koster 450,00 eller 199,00?

Har jeg ikke varen på lager i DK, så er der max. 3 dages levering, uanset hvilken af de 7 fabrikker, varen skal komme fra!

Johnny

Fra Malling
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Pro-Dress.com ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny 

Ja hvis det er prisen så har Mascot lavet en billig arbejdstøj serie som hedder MacMichael, så kan man også godt få arbejdsbukser til netto 199,- kr. pr par og med dag til dag levering. 

Hvis det er spørgsmål om holdbarhed og kvaliteten så er jeg sikker på, hvis du igen har en kunde med 25 mand x 3 sæt, at vi kan få Mascot ellers Kansas til at sende et par bukser ud til slutbruger, som de kan teste buksen først, om det kan lever op til deres ønske og forventning. 

Jeg har aldrig hørt om at et par bukser fra hverken kansas eller Mascot som kun holdte ca 1,5 mdr. pga alm arbejds slitage, hvis det er tilfældet synes jeg at de hurtigst muligt skulle havde kontakte deres forhandler og få bukserne sendt ind på deres laboratorium, for så kan de med stor sandsynlighed finde årsagen, skuldes det deres egne produktet "måske" har haft en produktionsfejl, får kunden selvfølgelig 1 par nye bukser.    Det må i bare huske til en anden go gang. 

Go søndag herfra 

Mvh

Mikkel

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jo, jo kr. 199,00 netto. Den pris jeg nævnte i forrige indlæg, er udsalgspris.

Min kunde mener ikke det er seriøst, at først sælge til superhøj pris og så, når han forlader forhandleren, kan prisen pludselig halveres.

Det er ikke slidtage, det er bortvask af lugt. Dette kan ikke lade sig gøre fra de nævnte mærker efter ca. 1,5 måned.

Og det er jo ikke kun arbejdstøj, det gælder også reflekterende beklædning. Der er vi jo med helt op til de seneste krav mht. "glassplinter" i refleksbåndene. Også dette er meget billigere. 4-i-1 jakke med Scotchlite: Kr. 850,00.

Johnny

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)