Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du revisor/bogholder? Og vil du lære fra dig, så læs her.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Revisor/Bogholder :)

Mit navn er Martin og jeg driver webshoppen www.caps4you.dk

Jeg har nu 2 gange mistet min revisor og skal "måske" til at finde en 3 og det er efterhånden ret uoverskueligt. Jeg overvejer nu at tage et kursus, så jeg får alt den nødvendige viden indenfor bogføring, så jeg fremadrettet selv kan stå for min bogføring. (ville helst bare lade andre om det) men kvalitet koster penge og de tidligere jeg har haft, har tilsyneladende ikke været kvalitet.

 

Kan du tilbyde mig bogføring til en kanon pris? Mine tidligere priser har ligget på 6.000,- DKK årligt for ca. 3.000 bilag. Dette var inkl. årsregnskab.

Eller står du og tænker, jeg vil da gerne tilbyde Martin et privat kursus i bogføring til at fordelagtig pris? ( i København )

Fang på mig mail: Martin@caps4you.dk

Ps. Har 2 gange fundet min revisor på Agera og denne gang, vælger jeg at prøve en anden løsning.

De bedste hilsner
Martin Jensen

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

jeg tror desværre, at du har været for fokuseret på prisen.

Desværre så findes der mange useriøse bogholder derude, som giver en alt for 'god' pris.

Jeg kan huske, at vi talte sammen i foråret, men du var ikke interesseret i mit tilbud, da det var 'for dyrt'.

Du velkommen til at kontakte mig igen, så vi kan tale om hvad jeg kan hjælpe dig med.

Hvilken system bruger du?

Med venlig hilsen

Stig/Accountman

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Martin Jensen:
Jeg har nu 2 gange mistet min revisor og skal "måske" til at finde en 3 og det er efterhånden ret uoverskueligt

Kender det godt. Derfor har jeg valgt at gøre det selv.

Mht. kursus i regnskab mv. prøv Regnskabsskolen: as@regnskabsskolen.dk

MVH

Johnny

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Jeg har nu 2 gange mistet min revisor og skal "måske" til at finde en 3 og det er efterhånden ret uoverskueligt. Jeg overvejer nu at tage et kursus, så jeg får alt den nødvendige viden indenfor bogføring, så jeg fremadrettet selv kan stå for min bogføring. (ville helst bare lade andre om det) men kvalitet koster penge og de tidligere jeg har haft, har tilsyneladende ikke været kvalitet.

Jeg undrer mig lidt over formuleringen "...har nu 2 gange mistet min revisor...". Hvorfor og hvordan dette?

Jeg bifalder kun, at virksomhedsejere selv tager hånd om sit bogholderi, eller i det mindste har et fornuftigt kendskab til bogholderi og regnskab, idet dette trods alt er og bliver et vigtigt styringsredskab for alle virksomheder.

Martin Jensen:
Kan du tilbyde mig bogføring til en kanon pris? Mine tidligere priser har ligget på 6.000,- DKK årligt for ca. 3.000 bilag. Dette var inkl. årsregnskab.

Dette kan umuligt være korrekt, hvis udgangspunktet skal være kvalitet. Hvor mange møder afholdes der i løbet af året til gennemgang af bogføringen og afklaring af eventuelle problemer samt ikke mindst løbende rådgivning m.v.. Herudover årsregnskabet og påvirkningen på den personlige selvangivelse m.v..

Jeg kunne godt frygte, at der mangler et fuldstændigt overblik over virksomhed og personlige indkomst/fradrag, herunder en nærmere gennemgang af disse forhold.

PS! Jeg kender pt. ikke nogen bogholdere, som kan matche dit ønske om pris, og taler vi godkendte revisorer, så er det helt umuligtStick out tongue

Tonny

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Mine tidligere priser har ligget på 6.000,- DKK årligt for ca. 3.000 bilag. Dette var inkl. årsregnskab.
Som Tonny finder også jeg det sindsygt billigt. Har du checket at de to bogholdere ikke ligger hjemme på et iskoldt gulv, døde af sult Big Smile Det er måske derfor du har mistet demSmile

Nu ved jeg jo ikke hvad årsregnskab omfatter men hvis det er med skat og indberetning, så ville 2000 kr for den del inkl. let hurtig gennemgang, nok koste 2000 kr og med rigtigt revision klart mere. SÅ er der jo kun ca 1,25 kr per bilag tilbage (4000 kr / 3000 bilag) og hvis han vil være billig og holde 300 kr i timen så skal han taste 240 bilag i timen, og det tror jeg ikke han kan, men hvis det er noget der er automatisk bogføring i fra shopsalg så er alt vel muligt - selv om det lyder MEGET billigt.

Er det 3000 seriøse bilag som hver skal ind på ret konto (mange sikkert gir sig selv - andre skal der vel lige en overvejelse til for), så tror jeg du må regne med noget højere pris. Hvad bruger du for bogførings/økonomi-program (eller vil bruge hvis du skal selv)?

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt så er der tale om en revisor, der pludselig sendte en meget stor ekstra regning, uden at gøre opmærksom på dette. Nummer 2 revisor måtte lukke sit firma (måske fordi han var for billig) :)

Som mindre virksomhed, så de tilbud der kommer ind er døren er ikke til at betale. Mange revisorer vil have 2-3.000,- kr. om måneden for bogføring og det mener jeg er fuldstændig urealistisk. Specielt for en mindre virksomhed, som skal omsætte for minimum 10.000 kr. alene, kun for at kunne betale for bogføringen alene.

I skal være velkommen til at smide mig en privat besked eller mail, med et tilbud omkring bogføring og hvad jeres pris er.

På nuværende tidspunkt bruger jeg ikke noget system. Mine revisorer har stået for den del.

Fra 1 Januar 2014 regner jeg med at få min Prestashop tilknyttet enten Billys billing eller e-conomic.

- Martin 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Mange revisorer vil have 2-3.000,- kr. om måneden for bogføring og det mener jeg er fuldstændig urealistisk
du skal ha en økonomivirksomhed eller bogholder og absolut ikke nødvendigvis en revisor til den daglige bogføring. Der er en del revisorer som både har folk der laver alm bogføring OG som selv kan tage revision hvis det kræves.

Gå ind på aminos www.agera.dk og beskriv du har ca 3000 bilag om året og skal ha helt almindelig daglig bogføring og bed om en pris på det + pris for årsregnskab OG beskriv om du har revisorpligt eller bare skal ha kigget ting igennem og indberettet. Beskriv hvor I landet du befinder dig. Så får du nogen gratis uforpligtende tilbud frem.

Med ca 250 bilag per måned ville jeg tro du kunne finde bogføring til mindre end 2-3.000 kr om måneden men det vil afhænge af hvad bilag er - om de er i god orden osv

2000 kr er 8 kr per bilag ved 250 bilag/md og sagde du 2 min per bilag inkl. teknik, så taler vi 240 kr i timen til den der påtager sig det til 2000 kr formentlig - men kan det automatiseres ned under 2 min per bilag (som jo kan være flere posteringer hvad ved jeg) eller er det meget simple bilag ind til samme konto - så kan det komme længere ned

prøv et simpelt program - uanset www.dinero.dk gratis til første mio oms. eller Billysbilling 99 kr /md eller webonline 49 kr/md - og se, kan du selv klare det, så er der penge at spare

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Driver du enkeltmandsvirksomhed med 3.000 bilag og så ønsker en bogholder som bogfører disse og stiller regnskab op samt indberetter?

Det kan jeg uden tvivl godt hjælpe dig med. Min pris er 2-3 kroner pr. Bilag alt efter orden i materialet! Læst: hvis du har orden i tingene skal jeg nok gøre det for 6000 + moms.

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Et simpelt regnskabsprogram kan være det du leder efter. 
Det er muligt selv at at lave sin virksomheds regnskab - selv om det godt kan virke en smule uoverskueligt.

Med Billy's Billing får du altid gratis regnskabssupport på telefon og mail, hvad enten dine spørgsmål drejer sig om selve programmet eller regnskabs/bogføringsmæssige forespørgsler.

Du kan prøve det gratis i 30 dage og se, om det skulle være noget for dig.

Jeg håber du finder det helt rigtige til dig og din virksomhed.

Mange hilsner

Trine 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)