Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Responsive hjemmeside design program??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg leder efter et godt og gerne billigt hjemmeside designer program (lidt alla froont.com). Det er lige gyldigt om der er dansk eller engelsk, bare det er godt og ikke koster en bondegård pr. år - Skal gerne være online baseret.

- bruger mac, hvis det gør en forskel!!

Dem jeg selv har fundet koster mellem 1500 og 5000 kr pr år....

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den skabelon der ligger aktiveret ved installation af den nyeste version af joomla er resposive. Så skal du bare betale for et webhotel. Hvis du ikke er tilfreds med designet, kan man få lavet en ny skabelon, hvis man ikke lige kan finde en på nettet.

Så til hvis du skal have lavet en.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke overvejet at kaste dig ud i en omgang CSS + HTML + Bootstrap ? :P

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Både Joomla og Wordpress er gratis, og der findes nogle gode gratis responsive templates/temaer til dem. Det vil sige du kan nøjes med udgifter til domæne og webhotel. Det kunne fx. være meebox.net eller unoeuro.com, som har 1-click-installer af de to ovennævnte CMS'er. Så kan du nøjes med under 300 kr, om året.

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der er også HTML CSS3 og javascript det er helt gratis :-) Bootstrap er et rigtig godt "hjælpemiddel" hvis man vil lave responsive

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt sikkert en god ide, at lære lidt html og css, som Thomas foreslår. Men det tager lidt tid, og man skal helst interessere dig lidt.

Under alle omstændigheder skal du jo have sat dig ind i, hvordan man opsætter hjemmesiden. Hvis du vil bruge Joomla, kan jeg stærkt anbefale, at gå ind på http://cmsteachings.com/ og tage et begynderkursus. Så skulle du være godt rustet - og så kan du nøjes med at betale under 300,-kr om året, som Gitte skriver.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det i bund og grund er et spm om du vil designe hjemmesider eller helt enkelt lave færdige sider?

Photoshop & Illustrator er dyre men kraftfylde alternative til design. Billigere program som Sketch og Pixelmator kommer stærkt også. Dog er de to kun til Mac.

Jeg rekommanderer også at du kigger på Adobe Reflow (er i beta og kan testes gratis om man har et Adobe konto som også er gratis). Programmet er lavet specielt til at lave responsive sider og er bygget omkring de nye og aktuelle Web standarder, HTML5 og CSS3.

Om det er at lave færdige hjemmesider så er det HTML og CSS der skal til. Der eksisterer ikke nogle genveje. Glem alt om Dreamweaver og andre "what-you-see-is-what-you-get" program. De genererer i 99% af falden noget rigtigt skidt kode der er umulig at arbejde med senere.

Bootstrap er en god ramme at starte med da man hurtigt kan få en side op at køre der ser ok ud (dog som rigtigt mange andre sider på internettet da bootstrap er blevet meget populær at bruge).

Som andre siger er det også muligt at starte med Wordpress eller Joomla. Dog er det ikke helt så nemt at komme igang med at redigere eller lave sine egne temaer til det. Det kræver forståelse for HTML og CSS men også en grundlæggende forståelse for hvordan Wordpress er opbygget og den PHP der bruges der.

Wordpress/Joomla kommer dog med mange andre gode ting som at det komplette systemer for håndtering af indhold.


Blev en lidt lang post men for at komme tilbage til det grundlæggende spm: Hvad er det du vil lave? Designs eller funktionelle hjemmesider?

Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.

Spm? Skriv.

Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Telic Technologies Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Frederik jørgensen,

We can design and develop a professional responsive website design & development with free web hosting for hole year will cost you 3999 kr per year.

If you interested then send me email to ceo@telictech.com 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik Jørgensen

Nu ved jeg ikke helt hvilken type side du skal bruge, men jeg arbejder med www.NemmeHjemmesider.dk og der kan du fra kun 20 kr om måneden lave din egen hjemmeside som er responsive. 

Mvh

Thomas Vestergaard

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

http://webfirethemes.com/ men overvej om du ikke downgrader usability med responsive for de brugere som kender desktop versionen.

god artikel her: http://divtagtemplates.com/responsive-weebly-themes/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)