Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at starte ud! Webside, Køb, emballage etc.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen!
Jeg er 15 år og vil rigtig gerne begynde at lave mit eget firma (Jeg regner ikke med at ens alder gøre den store forskel)

Jeg ved godt selv meget af det basale ting. Men mht. webside, er det så i orden at bruge en side som fx. wix.com til at lave ens hjemmeside
Og hvad skal jeg bruge til den, altså; Jeg skal vel købe domæne, og købe min egen e-mail og hvad mere skal jeg huske? Og hvor kan jeg købe "min egen e-mail" 
Og hvis jeg vil lave en webhandle, hvilke billeder må/skal jeg så bruge af produkterne, må det godt være nogle jeg bare finder på google.com?

Og hvor er det så tilladt og købe mine produkter henne? Kan jeg godt bare købe dem på ebay.com, amazon.com? Og hvor finder man ud af hvor man kan købe dem billigst?

Håber rigtig meget i vil hjælpe mig med mine spørgsmål (: 

Mvh. Oliver E. 

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver E

Jeg syntes du er kommet til det helt rigtige sted med alle dine spørgsmål, eftersom dette er et iværksætter forum.

Jeg syntes dog du burde sætte dig ned og læse de flere hundrede andre tråde der er på Amino, da mange af spørgsmålene har været oppe og vende rigtig rigtig mange gange før, og du vil hurtigt vil finde svar i de ældre tråde, så kan du derefter koge de resterende gode spørgsmål ned.

Hvis du så støder på nye spørgsmål, der ikke er at finde svar på efter at have studeret de ældre tråde, kan du så oprette dem i en ny tråd, og mange andre vil så efterfølgende kunne bruge de nye spørgsmål og svar i fremtiden.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)