Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke info mangler du for at være klar til at få opfyldt dit ønske?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  artPitch.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er i færd med at stable et custom art koncept på benene.

Siden kan findes på www.malfunktion.dk 

I forbindelse med skrivning af teksten til info siden vil jeg høre, hvilke spørgsmål du sidder med efter at have set det øverste på forsiden? (above fold) 
Med andre ord, hvilke dele af konceptet savner du mest en uddybende forklaring på?

Feedback præmieres med karma af hidtil uhørt høje proportioner og muligvis en enhjørning. 

/Frederik

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser da rigtigt interessant ud! :-) Jeg kunne godt tænke mig lidt information om forventet pris på leveringerne? Kan jeg bestille noget til 500,- og forvente et fornuftigt maleri, eller skal jeg bestille for 5.000,- før det er "værd at se på"? Det skal lige siges at jeg ikke har forstand på kunst-priser, men din ide ser rigtig interessant ud! :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om det er med vilje - men jeg kan simpelten ikke lade være med at læse jeres navn som "Malfunction"

er der en mening med navnet som jeg ikke lige opfatter?

/Simon

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  artPitch.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@larsmw
Tusind tak for feedback, du har ret i at prislejet bør defineres.

Konceptet er, at kunden selv sætter en max pris (ud fra forslag i rullemenu), og så kan kunstnerne give tilbud derudfra. Jeg vil overveje, hvordan man kan informere om dette på bedst vis. Godt input :)

Og er glad for, du finder siden interessant!

Har du i øvrigt set videoen "sådan virker MALfunktion"? I så fald, hvad synes du om den?

@Simon
Tak for svaret! Det er for mig at se ret okay, at du får en association til ordet "malfunction" når du ser MALfunktion navnet.
Jeg bringer her et c/p fra infosiden :)

"Mening bag navnet

Navnet MALfunktion repræsenterer først og fremmest, at vi vil sætte malingen i funktion. Derudover ligger der også en mere samfunds-relateret symbolik bag navnet, idet vi ser store udfordringer i matchet mellem den måde vores samfund er skruet sammen på og forventningerne til en funktionel borger i den moderne verden, kontra den personlighed og de egenskaber mange talentfulde kunstnere har. I sagens natur er der her tale om en form for malfunktion. Denne problemstilling har vi sat os for at forsøge at løse ved at forbinde undergrundsmalere med den del af Danmarks befolkning, der ønsker at gøre sin væg en tjeneste."

 


/Frederik 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Nu kender jeg jo lidt til dit projekt i forvejen, så jeg er måske ikke den helt rigtige at spørge :)

Men jeg prøver alligevel lige at give dig lidt feedback på, hvad jeg mener dit site mangler:
(Så har du også det hele samlet ét sted)

Jeg er enig med larsmw om, at der mangler en eller anden form for prisindikation. Det kan gøres på mange forskellige måder - f.eks. pricetags på de malerier der er blevet solgt, for at give en indikation af, hvad et maleri vil løbe op i.

Derudover kan det måske uddybes lidt flere steder at det er en selv der sætter den ønskede makspris, men så også bare må forvente et slutprodukt derefter - både tidsforbruget fra kunstneren, men også størrelsen på lærredet.

Konceptet bliver forklaret rigtig godt i videoen, og der er efter min mening ikke behov for mere, uddybende information på selve forsiden eller infosiden. Jeg ville nok lige embedde videoen en gang til på netop info-siden.

Til sidst ville jeg, hvis jeg var dig, illustrere de forskellige tekster lidt mere. Få nogle håndtegnede illustrationer eller bare nogle badges der illustrerer de forskellige punkter du skriver om. 'Originale malerier' kunne have netop et maleri. 'MALfunktion på besøg', her kunne der være en gruppe malere udfor et hus - eller bare et hus.

Det var lige de punkter jeg havde til siden, som jeg vidst ikke har fået fortalt dig endnu ;)

Held og lykke med MALfunktion-projektet!

Kasper 

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  artPitch.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kasper

Tak for dit svar :) Gode punkter, de er taget til efterretning.
Det skal helt klart Max-pris info på forsiden.

Og illustrationer på features!! 

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savnede ikke umiddelbart anden information end det med priserne. Det er en rigtigt god idé at oplyse, hvad tidligere værker er solgt til.

Kasper Kammersgaard:
Konceptet bliver forklaret rigtig godt i videoen

Personligt gider jeg aldrig se videoer - jeg vil have al information på skrift - så hvis folk som mig skal kunne være med, skal alle forklaringer fra videoen være tilgængelige andetsteds på siden også.

Interessant koncept i øvrigt! :)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Interessante malerier og koncept. 

Flot måde at præsentere malerierne på.

Første gang jeg så denne tråd, undgik jeg at klikke mig ind på den fordi navnet Malfunktion i mine øjne var tilknyttet til noget med 

Malware... altså noget computerteknik, som jeg intet aner om.

Håber da ikke andre tænker det samme når de ser jeres navn, for man skulle jo helst lokke kunder ind og ikke ud af butikken. 

Var jeg ikke stødt på tråden igen, var jeg aldrig gået ind på denne, og dermed ikke set jeres fine side. Husk at andre måske kun oplever jeres navn én gang - så er det mon værd at kigge på navneforandring?

Bare en tanke.

Fortsat god aften. Mvh Sue

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lol!

Ligesom Simon, så læste jeg det som Malfunction altså, "defekt, funktionsfejl", og så din overskrift: "Hvilken info mangler du for at være klar til at få opfyldt dit ønske?"

Jeg troede din side og dit koncept gik ud på, hvis man havde et defekt produkt, så kunne man søge ekspert hjælp igennem dig! Boy I was wrong :D

Sindsygt god film. Den præsentere det meget godt, men jeg synes der står for lidt om priser som der også er nævnt i tråden. Evt. giv eksempel på billeder som allerede er produceret, og prisen på disse. Jeg synes dit koncept er vildt fedt, og jeg kunne sagtens selv finde på at udstyre min lejlighed med et maleri fra MALfunktion (:D). Det er da også vildt cool, at man kan sætte sit eget præg på billedet, og gøre det personligt. "Det er specielt lavet til mig!". God idé, håber du får succes Yes

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)