Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kræver det, at lave afbetaling på vare ligesom Elgiganten osv osv.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

- Hvad kræver det at tilbyde sine kunder at de kan afbetale på sin vare ligesom de fleste firmaer har i dag?

tak på forhånd!

Vh. Rasmus  

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver en stor likviditet! da man skal indkøbe det produkt som er solgt men som du endnu ikke har fået penge for. Hvis du fx sælger hele dit lager på afbetaling så har du ingen varer eller penge tilbage, kun en masse debitorer i balancen. Det kan du jo ikke bruge til ret meget ;)

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Charmepropellen.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ViaBill er gratis for dig. Tror der er lille gebyr for kunderne. Men de tilbyder betaling efter 14 dage. Det kan da hjælpe lidt. Ellers er der Klarma. Ikke så store i Dk endnu.

Fra Randers
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

- Har godt tænkt på faren ved dette, men ville høre hvordan man må tilbyde sine kunder at betale over 6-12-24 måneder osv. :) 

Fra Randers
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvordan må man ligge renter på beløbet vær måned? 

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det så ikke svært at være konkurrencedygtig på 0 % rente?:) Hvis jeg husker rigtigt så er Klarna ikke billig.

De har jo haft en sag på sig med uigennemsigtige priser.

Og nu er det jo ikke et must at klarna skal ind over før man kan udbyde afbetaling.

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:

Hej.

- Hvad kræver det at tilbyde sine kunder at de kan afbetale på sin vare ligesom de fleste firmaer har i dag?

tak på forhånd!

Vh. Rasmus  

Jeg har tidligere arbejdet i et firma som tilbød det og jeg tror modellen er som følger mange steder:

Lav en aftale med finansieringsselskab som tilbyder lån.

Du betaler herefter for hver kunde der gerne vil handle hos dig rente og gebyrfrit over f.eks 12 el. 24 måneder

Din fordel er at du får solgt nogen varer som du måske ellers ikke ville og du får dine penge efter måske 3 uger.

Din ulempe er at finansieringsselskab skal have typisk 5-15 % af beløbet af dig afhængig af lånets løbetid osv.

Det er måske lidt kryptisk forklaret, men jeg håber du forstod det.

Mvh

Fra Randers
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jo tak var et godt svar.

- Men tænker os på hvordan man kan sælge sin vare med afbetaling, feks. At varen koster 5000kr. Og personen afbetaler over 24 mdr.

Men hvordan kan man sælge sin vare på afbetaling med renter. Altså ligesom leasy har, hvor der ryger renter på vær måned+årlig renter, og afdraget.
Hvordan gør man det?

Vh. Rasmus. 

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Bloch Petersen:

Det kræver en stor likviditet! da man skal indkøbe det produkt som er solgt men som du endnu ikke har fået penge for. Hvis du fx sælger hele dit lager på afbetaling så har du ingen varer eller penge tilbage, kun en masse debitorer i balancen. Det kan du jo ikke bruge til ret meget ;)

Lasse Bloch Petersen:

Er det så ikke svært at være konkurrencedygtig på 0 % rente?:) Hvis jeg husker rigtigt så er Klarna ikke billig.

De har jo haft en sag på sig med uigennemsigtige priser.

Og nu er det jo ikke et must at klarna skal ind over før man kan udbyde afbetaling.

Nu var det ikke det du startede med at skrive....

men de 0% er jo op til en selv, da det jo handle om ens DB ift de produkter man måtte sælge. Jeg siger heller ikke at Klarna er et must, men de har nu en model man kan arbejde videre på. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)