Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du YouTube kyndig?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for lidt hjælp her.

Når en youtube film slutter, bliver der vist nogle anbefalinger/forslag til hvad du nu skal se.

I forbindelse med indlejring af disse film på diverse sider, er det ikke så heldigt, fordi der bliver

anbefalet videoer med konkurrerende produkter efterfølgende.

Mit spørgsmål er. Kan jeg styre eller fravælge disse anbefalinger/forslag på min kanal?

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Ikke en løsning men måske alligevel .... - har du rodet lidt rundt i indstillinger - der er der sikkert et flueben der kan fjernes - mht til at vise tilsvarende film.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er rigtig nok bare et flueben, du finder det her:



De bedste hilsner

Meik

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meik og Per

Mycket tak, det var jo "nemt"... og så alligevel ikke :-)

Tænkte straks - SELVFØLGELIG det ved jeg sgu da godt, den har jeg da set masser af gange.

Men den var der ikke ?? - Den mulighed dukker først op, når jeg logger ud af min youtube kanal?

Så tak for hjælpen, jeg fandt ud af det. Men forstår ikke pointen i at "sløre" den funktion når man er logget ind og netop arbejder med sine videoer :-)

Har i et bud på ideen med det?

Dbh

Henrik,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Værum:

Hej Meik og Per

Mycket tak, det var jo "nemt"... og så alligevel ikke :-)

Tænkte straks - SELVFØLGELIG det ved jeg sgu da godt, den har jeg da set masser af gange.

Men den var der ikke ?? - Den mulighed dukker først op, når jeg logger ud af min youtube kanal?

Så tak for hjælpen, jeg fandt ud af det. Men forstår ikke pointen i at "sløre" den funktion når man er logget ind og netop arbejder med sine videoer :-)

Har i et bud på ideen med det?

Dbh

Henrik,

Det lyder underligt, jeg kan godt se den når jeg er logget ind - det tror jeg ikke jeg kan give dig nogen fornuftig forklaring på, eneste idé jeg kunne have er at man skal være youtube partner for at få den mulighed, men det passer ikke rigtig sammen med at funktionen så er tilgængelig når man er logget ud.

Men hovedsagen er at du fandt den :)

/Meik

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Værum:
Men den var der ikke ?? - Den mulighed dukker først op, når jeg logger ud af min youtube kanal?

Hej Henrik

Jeg lavede et indlæg omkring samme problem, men kan ikke lige finde det, men du kan opsætte din kanal på forskellige måder.

Hvis du logger ind og ser lidt ud til højre, (efter indlejr video code), så finder du et tandhjul, der kan du prøve at se for der er også mulighed for at fravælge vis forslået ...

Rettet

Fandt det lige her, måske kan du bruge noget derfra.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Juul

Tak for input..

Det tandhjul kan ikke se nogle steder.. Kan vise et billede med et eks. på?

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Værum:
Det tandhjul kan ikke se nogle steder.. Kan vise et billede med et eks. på?

Hej

Ja det er så lavet lidt om, det er oven over indlejringscode, ved siden af placeholder til profile billede.

Der kan du sætte eller fjerne option, hvis du ikke vil vise reklamer på din video osv. prøv og se om du kan finde noget der du kan bruge.

Fra Vanløse
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 05:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Værum:

fordi der bliver

anbefalet videoer med konkurrerende produkter efterfølgende.

Mit spørgsmål er. Kan jeg styre eller fravælge disse anbefalinger/forslag på min kanal?



Hej Henrik

Hvis du har en række videoer uploaded på din kanal, så har du det valg at oprette "playlister"/"afspildningslister" 
Her kan du fordele dine videoer efter kategori.
Fremover efter hver afspilning af en af dine videoer vil der blive talt ned fra 5 sekunder (tror jeg det var) og næste video i din playlist v blive spillet.

På den måde slipper du for at konkurenter popper op på den video når den er færdig.

Håber det hjalp. 

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

ICo:
Hvis du har en række videoer uploaded på din kanal, så har du det valg at oprette "playlister"/"afspildningslister" 

Hej ICo

Jeg har faktisk lige slettet mine playlister, som jeg havde lavet fornylig.

Jeg fik problemer med "Indlejring deaktiveret efter anmodning" på nogle af videoerne, selv om de var √ af og godkendt til det.

Så jeg gik 3 skridt tilbage på nogle af de ændringer jeg havde lavet fornyligt for at finde en forklaring.

Problemet er vist løst, men har ikke rigtigt fået det hele kigget igennem endnu.

Tak for din input :-)

Henrik,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)