Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport til Kina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg har lige fundet ud af at mit produkt er meget efterspurgt og kostbart i Kina, jeg overvejer derfor at starte med at eksportere til Kina, men er i tvivl om hvordan jeg håndtere det. Ved salg til øvrig verden hvordan er momsreglerne? Nogle der keder et sted hvor man kan annoncere evt. google? Mit produkt ses via hjemmesiden og derefter er kontakten telefon og e-mail. Jeg vil da få min hjemmeside på engelsk, med håb om at det er nok. Med venlig hilsen Henrik
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

hvilket produkt drejer det sig om, har du ikke mulighed for at vi kan se det ?

Hilsen, Claus Ovesen
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Lige nu holder jeg kortene lidt tæt på kroppen, skal først lige se om det kan lade sig at gøre at ramme det kinesiske marked.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Henrik,

Vil du eksportere til privatkunde eller virksomhed i Kina? Reglerne for privatkunder kender jeg ikke, så her er det nok bedst at tale med Skat. Med hensyn til virksomheder må/skal du ikke opkræve moms.

Du skal gøre dig nogle overvejelser omkring din eksport iøvrigt. Dvs. betalingsbetingelser (enten kontant inden afsendelse eller L/C), leveringsbetingelser (CIF, Ex Works, andet) og andre betingelser, som måtte gøre sig gældende.

Eksport er ikke uden omkostninger og tager noget tid. Sørg derfor for, at du har en ordentlig avance på dit produkt, ellers glem eksporten. Husk at der kan opstå uforudsete omkostninger, samt der er dyr telefoni osv forbundet med dette.

 

Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Tak for dit dybdegående svar.

Desværre er det ikke virksomheder jeg skal sælge til men privat. Som det er nu betales der før varen kan afhentes, hvilket jeg ville sikre mig især når det er til et andet land.

Avancen er pt meget høj herhjemme og vil blive endnu højere i Kina, så den vil ikke være problemet.

Den dyre telefoni kan der jo i dag forholdsvis billigt ændres på ved at benytte IP-telefoni der reducere prisen til Kina og østen i det hele taget markant.

 

mvh

Henrik

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Henrik,

Jeg har også overvejet at oprette en webshoppen i kinesisk, men kender ikke så meget mht. eksport regler og hvordan man markedsføring en webshop i Kina, men til gengæld kender jeg sproget, kultur og nogen af de mest brugte kinesiske websøgemaskiner.

Måske kan vi hjælpe lidt hinanden Big Smile

Med venlig hilsen

 H. L

 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

We are a Chinese company here in Denmark, we are here service our Danish custome by providing professional and valuable services regards China. We also import/export Danish/Chinese products between two countries. We offer 40 mins. free consulting services for new customer. Please visit us at www.chinachain.dk, you are welcome to leave your message to maria@chinachain.dk and or call us on +45 60 48 08 92

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)