Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ØKO / BÆREDYGTIG kokosplantager søges!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ AMINOER..

Jeg leder med lys og lygte efter forbindelser til kokosplantager for at få fremstillet økologisk kokosolie, smør samt vand til salg herhjemme og tænkte at måske nogle af jer havde en ide om hvor jeg kunne henvende mig til da google ikke er min ven på det område... :-(

Håber at der sidder en derude der ved hvor jeg skal søge :-)

mvh

Sabina

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabina,

Hvilket sprog søger du på?

Der kommer givet ingen resultater, hvis du søger på dansk, da kokos ikke er et dansk produkt.

Jeg lavede en søgning på coconut oil på Alibaba.com og fik "32,161 Product(s) from 3,939 Supplier(s)"

Så det kunne være du skulle søge et sted, hvor man kun er for at sælge - og undgå alle de pokkers affiliates, ævle-sider, dårlige links sider og alt det andet fyldstof, som findes på Google. Desværre er internettet utroligt forurenet og det kan somme tider være svært at finde det man søger i junglen af links og hits.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

VITACOUTURE:
Jeg leder med lys og lygte efter forbindelser til kokosplantager for at få fremstillet økologisk kokosolie

Hej 

Kan du fortælle mere, da jeg tror det nok er billigst for dig at købe det i de rigtige helse butikker, da du skal kunne kan aftage flere tons af gangen. 

Mig bekendt er alt Coconut Oil fremstilling økologisk, men selvfølgelig bliver nødderne transporteret med diselbiler. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)