Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgifter ifbm opstart..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som udgangsounkt koster det jo ikke noget at starte op som selvstændig med et lille hygge firma...

Men var der ikke engang snak om et halvårligt ekstra renovationsgebyr på et par tusind selvom man bare havde en webshop eller lign derhjemme ?

Er der andre af den slags småting man skal være obs på ?

pft


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan søge sig fri for renovations/affaldsgebyr - og der er en undergrænse for omsætning som også nok er over det du kommer på i start + første år frit. Eneste man KAN risikere at hænge på hvis man driver lille shop hjemmefra er noget jordbortskaffelsesgebyr på under 400 kr pa og nej der er ikke andre af den slags, hvis du ser bort fra regnskabprogrammer, evt hjælp med administration/regnskab osv - så ud fra det - gå bare i gang

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smoker!

Det kommer selvfølgelig an på, hvad du starter op. Alliér dig med en god revisor. Det er pengene værd. Jeg har en god og billig en, du kan få nummeret til, hvis du er interesseret.

Hvis du har en præcis plan for, hvad der skal ske i dit firma i løbet de næste år, så vælg firmaform ud fra det. Ellers start op som enkeltmandsfirme og udvid efter behov.

Good luck

Thomas

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smoker!

Det kommer selvfølgelig an på, hvad du starter op. Alliér dig med en god revisor. Det er pengene værd. Jeg har en god og billig en, du kan få nummeret til, hvis du er interesseret.

Hvis du har en præcis plan for, hvad der skal ske i dit firma i løbet de næste år, så vælg firmaform ud fra det. Ellers start op som enkeltmandsfirme og udvid efter behov.

Good luck

Stick out tongue

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)