Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger erfaringer med tøjproduktion i Italien

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Otterup
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Så tror jeg jeg fandt den rigtige kategori til mit indlæg .... Jeg kan ikke slette det gamle så nu er det altså postet 2 steder. Ved ikke om det er "lovligt" eller undskylder jeg :-)

Jeg har forgæves forsøgt information om at få produceret tøj i Italien og prøver nu her.
Jeg har fået designet noget børnetøj og ville høre om nogen kender til priserne på at få produceret i Italien.
Det skulle gerne være økologisk, men det er ikke et must og jeg kommer nok til at skulle starte ud med at få produceret omkring 1000 stk.
Er der nogen herinde der kender til Italien som produktionssted, ville jeg være super glad for at høre lidt om jeres erfaringer.
På forhånd tak mvh Solling
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil starte med at sige, at jeg ikke ved noget om tøj, men jeg bor i Italien og ved noget om landet og omkostnings/avance strukturer mv..

Italien er ikke et typisk sted at få produceret tøj, til gengæld kan de noget med at designe tøj, hvis ikke du vil til østen, så kig evt. på Tyrkiet, som muligt produktionsland. 

Selvom lønnen i Italien måske kun er en tredjedel af lønnen i dk, så er det billigere at få lavet varene i lande hvor lønnen er endnu lavere og hvor der er en stor tøjproduktion. 

Italienerne er dygtige til rigtig mange ting, men ikke til lavprisproduktion til asien priser.

De bedste hilsener

Finn

Fra Otterup
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Finn og mange tak for dit svar. Ja jeg er godt klar over at Italien på ingen måde kan konkurrere på prisen. Grunden til at mit valg er landet på Italien, er at jeg kender en del mennesker der og det er alt andet lige lettere at få det hele Til at glide og ordne eventuelle problemer i produktionen, hvis man kender mennesker der kan sproget i landet. Jeg Tror ikke at jeg ville fortsætte med at få produceret i Italien, det var for nemhed skyld, for at Ryde så mange småsten af vejen her i opstarten og det må for min skyld gerne koste lidt ekstra :-)
Men tak igen for dit input. Mvh solling
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Solling, 

hvis du har en lille smule volume på din opstart produktion og jeg kan hjælpe dig med at få produceret. 

Har det interesse og kontakt mig på mikkel@intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn 

ved godt det er et gammel indlæg men prøver at finde et sted i Italien hvor der ligger et stort område hvor jeg kan købe tøj til butik er grossist sted er det nået du kan hjælpe med

venlig hilsen MaleneMalene

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)