Jeg har indsendt 3 bestillinger - den første i midten af Oktober.
Alle gange har jeg fået en bekræftelse på min bestilling i Danid's system, men efter at have sendt aftalen pr. mail har jeg ikke hørt mere.
DANid kan man ikke komme i kontakt med uden en supportaftale og Virk er ikke til at komme igennem til.
Har i andre modtaget jeres Medarbejdersignatur?
Det kan da ikke være rigtigt at når vi skal overgå til det ny system, giver de ingen lyd fra sig overhovedet. Der er ikke noget information at finde nogen steder....
Jeg har heller aldrig modtaget noget fra dem, nu har jeg forsøgt at bestille nøglefil, men min administrator modtager aldrig installations koden. Er næsten for nærig til at betale 250kr for at kontakte dem og fortælle det ikke virker.
Ringede til et eller andet nr der stod på mail jeg fik...
Fik aldrig noget vide om jeg skal betale 250 kr for få support + han var flink til fortælle mig at jeg kom til bestille noget forkert.. så jeg ikke skulle betale penge :)