Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ugens mest hjælpsomlige iværksætter!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle amino'er! 

Jeg skriver i en anderledes agenda end normalt. Jeg stod faktisk med lort op til halsen, indtil igår. Jeg er igang med et projekt, hvor jeg skal levere 2.000 tekstilenheder til en kunde. Jeg havde været i dialog med en producent fra Pakistan, en lidt rusten en af slagsen, og jeg skulle pludselig have størrelser m.m. Klar til ham. Da jeg ingen forstand har på selve produktion af tekstilenheder og mål, stod jeg helt klart på bar bund. Jeg skrev et opslag her på Amino.dk i håb om, at en venlig sjæl vil komme mig til undsætning, og rigtigt nok dét gjorde der! En venlig sjæl ved navn Thomas Reberholt fra Tex-Tryk A/S. Thomas henviste mig hurtigt til en Google + side (link kan findes længere nede på indlægget), og det var nok dagens bedste beslutning at lade mig indmelde mig i den gruppe. Via gruppen fik Thomas og jeg hurtigt startet en dialog, hvor han besvarede alle mine spørgsmål både over telefon, email og Google + gruppen. Jeg kunne hurtigt høre, at Thomas har et stort knowhow og erfaringsgrundlag ud fra de råd han gav mig. Ved hjælp fra Thomas fik jeg hurtigt afværget hvad der kunne blive en kæmpe katastrofe, og ved hjælp fra ham kører alt på skinner atter igen! 

Jeg har skrevet dette indlæg fordi, at jeg mener at Thomas fortjener stor ros for det arbejde han udfører og jeg vil kun give ham mine varmeste anbefalinger til jer alle, hvis I nogensinde skal få lavet noget indenfor tekstilbranchen. Derudover synes jeg, at folk skal tilmelde sig hans Google + gruppe hvor man kan finde massere af inspiration og hjælp hvis nødvendigt. Endnu engang, tusind tak for hjælpen! 

De Bedste Hilsner 

Niels Dalby

Link til Google + gruppe: https://plus.google.com/u/0/communities/117613904690659109644

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg dybt beæret :) takker så så så så mange gange :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas er helt suveræn. Han har hjulpet mig så mange gange efterhånden..

Seneste gang for 2 dage siden, hvor JUF fik nye trøjer - og bare se her. ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)