Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal jeg indføre "Free worldwide shipping" og gøre produkterne lidt dyrere eller hvad?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der vil gi mig feedback på min webshop :-)

Lige nu der tænker jeg på, hvad skal jeg tage for fragten, hvis det er inden for Dk? Inden for Europa, og udenfor Europa. Jeg har aftaler med UPSog DHL, hvor jeg vil tage henholdsvil 10 euro (danmark), 35 euro (europa) og 50 Euro (udenfor europa), hbvor det vil blive leveret med track and trace. Eller skal jeg droppe fragten, og sætte varernes pris lidt op, og reklamere med "Fri Fragt" ?

Hvad vil i gøre. Jeg vil primært sælge underbuks og lidt smykker/accessories..

Hvad tager i for fragten, eller er alt inklusiv?

mvh

Zahid

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg vil anbefale dig at dine fragtpriser bliver synlige på forsiden så man kan se hvad det koster.

Jeg synes dine fragtpriser er for høje. 75 kr i fragt for et armbånd der kan være i et brev er for meget.

Send det dog med postdanmark som maxibrev og lav fri forsendelse. Underbukser og T-shirts kan sikkert også sendes i maxibrev.

Fragtpris ud af Europa 50euro=ca. 375kr Det holder ikke. Du får aldrig ordrer på det tror jeg.

Check ud hvad dine konkurrenter gør, hvis du vil have noget omsætning.

 

Mvh

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulven

Når jeg kigger på UPS priser, så er det faktisk de priser jeg kan finde frem til...hvis det er Europa..., eller uden for europa...

Hvis jeg sender en armbånd til Indien fx med UPS, så er minimunsfragt i kg 0,5 kg, og det er zone 9, hvilket koster ca 1000 kr, og minus 60 procent i rabat, plus ca 18 i brændstof tillæg, hvilket bliver ca 472 og hvilket svarer til 62 euro, så i forvejen er det et tab for mig på 12 euro,...Så hvis det kan gøres billigere og med en sikker fragt med Track og trace, så hører jeg gerne fra jer.,,

ulven:

Hej !

Jeg vil anbefale dig at dine fragtpriser bliver synlige på forsiden så man kan se hvad det koster.

Jeg synes dine fragtpriser er for høje. 75 kr i fragt for et armbånd der kan være i et brev er for meget.

Send det dog med postdanmark som maxibrev og lav fri forsendelse. Underbukser og T-shirts kan sikkert også sendes i maxibrev.

Fragtpris ud af Europa 50euro=ca. 375kr Det holder ikke. Du får aldrig ordrer på det tror jeg.

Check ud hvad dine konkurrenter gør, hvis du vil have noget omsætning.

 

Mvh

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Europa 35 euro= ca. 260.

Vil du selv købe et af dine armbånd til 200kr og så betale 260kr for fragten ? Jeg tror ikke der er mange der vil gøre det.

Jeg tror postdanmark kan tilbyde sikker fragt til bedre priser, men jeg ved det ikke med sikkerhed ?

Du må ikke tage mine svar som sure indlæg. De er ment positivt. Men jeg tror ikke du får solgt så meget med de fragtpriser.

Surf rundt og se hvad andre smykkeshops tager for fragten. Måske kan du også læse hvem/hvordan de gør. Ellers så vær fræk og lad som om du er kunde og spørg dem om det.

mvh

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid

Først og fremmest synes jeg du skal have ros for din webshop. Rigtig lækker og gennemført!

I forhold til international fragt: Èn ting er fragtpriserne, men har du en strategi for hvordan du rent faktisk vil skabe salg på udenlandske markeder?
Uanset hvor lækre dine produkter er, og uanset hvor flot de bliver præsenteret i webshoppen, så dukker kunderne desværre ikke op af sig selv, og ved mindre du har en strategi der kan skabe dig en masse kunder fra hele verden, så ville jeg nok i første omgang spare besværet, og nøjes med at koncentrere mig om Danmark og evt. EU-landene.

EDIT: Forresten er jeg enig med Ulven i at du måske skulle overveje at droppe track&trace, og i stedet sende med brev. Det gør rigtig mange andre webshops med varer i samme prisleje.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med jer andre gratis fragt. får du en udenlandsk kunde i hus ville jeg også give gratis fragt, det lige før jeg ville gøre det om jeg så skulle sætte penge til på de små ordre. bliver det stort i udlandet kan de basse øre hurtigt hentes hjem.

vil tilføje: giv priserne et nøk op de er simpelthen for billige, jeg har jo også set dine produkter på facebook og de kunne sælges for de 3 dobbelte.

Super fed shop man ser med det samme at der har været en designers præg på den

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres tilbage melding.

Det er rart at få lidt ros af og til, så tak venner...

Men jeg er langt fra tilfreds med shoppen, og der er også sider, der skal strammes op, som fx vores about us side, og vores CSR side, hvor de forskellige overskifter ikke spiller sammen. Udover det så mangler vi stramme vores budskab op, hvad vi sælger hvorfor, til hvem, og hvorfor de skal købe, og en lille knap, hvor man fortæller om hvad får man ud af at købe hos os, "gøre noget godt for miljøet og de andre, og samtidig forkæl dig selv". Hvis der er nogen, der har nogle ideer, til hvordan det kan gøres bedre, så sig endelig til :-)

ang Strategi til udenlandske markeder, det har jeg ik rigtigt tænkt på, udover jeg bruger FB Instagram, hvor jeg kan se, at der er kunder fra Japan, Brasilien, Indien der spørger efter, armbåndene og undertøj. Så derfor vil det være rart, at finde ud af, hvad fragt prisenerne er. Det vil være rart jeg sender varene med Track og Trace, så jeg også er sikker på varerne bliver leveret de rigtige steder.

Skal jg køre det fragt fri i EU og når det udenfor EU, så kommer der et tillæg. 50 euro til resten af europa lyder lidt voldsomt, men det er en express levering og sikkerhed, at varerne bliver leveret med underskrift, hvilket Nets jo også stiller Krav, at man kan bevise at varerne er leveret, og i forvejen får jeg rabat på 60 proocent hos UPS, hvilket ik kan gøres billigere på nuværende tidspunkt.

Hvordan prissætter man sine varer rigtigt?

Ole kvist:

Helt enig med jer andre gratis fragt. får du en udenlandsk kunde i hus ville jeg også give gratis fragt, det lige før jeg ville gøre det om jeg så skulle sætte penge til på de små ordre. bliver det stort i udlandet kan de basse øre hurtigt hentes hjem.

vil tilføje: giv priserne et nøk op de er simpelthen for billige, jeg har jo også set dine produkter på facebook og de kunne sælges for de 3 dobbelte.

Super fed shop man ser med det samme at der har været en designers præg på den

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid, jeg syntes dine fragt priser er ALT for høje. Du har i forvejen dine tank-tops osv. til en høj pris.

Tænk på dem som bor uden for EU de vil måske kunne købe samme tank-top til 150kr. i deres hjemland? :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hej Zahid, jeg syntes dine fragt priser er ALT for høje. Du har i forvejen dine tank-tops osv. til en høj pris.

Tænk på dem som bor uden for EU de vil måske kunne købe samme tank-top til 150kr. i deres hjemland? :)

og jeg er sikker på man kan få det endnu mere billigere i den lokale discount supermarkede, lavet af billigt bomulds materiale hvor syningerne er ved at gå op efter 2 vask og farven fader ud. Disse Vests er lavet af et forholdsvist dyrt viscose materiale, og som har en ekstra længde hvad det koster., hvis man ik har øje for det, så vælger man ik mig.  

Jeg har en uddannelse fra Danmarks Designskole, og laver kvalitets produkter, vil gerne brande mine produkter som noget ekslusivt, og ik alle der har det, limited edition. Det er dansk design, det er lavet med omhu og der ligger stort arbejde inden for hvert produkt, lige fra de enkelte syninger til den færdige æske og hang-tag design og som designer vil jeg ik sælge det billigt, ellers må gå ned på et niveau, hvor mine produkter bliver sidesat med masseproducerede supermarkeds produkter, eller andre webshops tanks produkter, hvor man ik har øje for design.

Se li denne link, hvor den dyreste tank ligger på over 2000 kr og den billigste over 300 kr...

Det er en udfordring for mig, hvordan jeg kan finde de bedste fragt priser, lige nu har jeg UPS priser, således det hele ikke bliver alt for dyrt, og man får ik noget billigere end jeg gør med 60 procents rabat, med den mængde pakker jeg kommer til at sende pt. 

Hvis man kan komme med bedre fragt priser, med gode priser til europa og udlandet, så kom med gerne lidt feedback tak.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tænker jeg bare langt, men hvorfor ikke starte på det Danske marked, og når pengene så er til det, og mærket er brandet ordentlig, så udvid til flere lande med lokalt lager. Altså et lager i Tyskland med en der står for forsendelse til tyske ordrer, samme med Indien, Japan og hvor du ellers vil sælge det. Så skal folk ikke betale i overpris for at få sendt fra Danmark, men istedet få sendt det fra det land de befinder sig i.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)