Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - kan det anbefales?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Amino'er

 

Jeg er lige startet med en lille virksomhed, har downloadet Dinero til at bruge til mit regnskab. Har I nogle erfaringer? Har lige lavet mine første 2 fakturaer og sendt dem fra programmet.

 

Lisbeth

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lisbeth,

Jeg har brugt lidt tid på at kigge på Dinero og kan bestemt anbefale dig at bruge det.
Det er lækkert designet, kører hurtigt og frem for alt gratis i det omfang din omsætning er begrænset.

Jeg tror at det har en god chance for at tage en stor markedsandel for alle små virksomheder.
Det du skal være opmærksom på, er at der p.t. ikke er mulighed for at downloade dine regnskabsdata og tilhørende bilag, hvilket kan være et issue hvis du ønsker at skifte på et tidspunkt.

Men Martin Thorborg har tidligere bekræftet at det snart vil blive muligt. 

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

 

Tak for det hurtige svar. Jeg er jo som sagt begyndt at bruge det, så jeg er glad for din anbefaling, men er helt ny i det her med at være selvstændig. Det er et bi-job for mig, det jeg laver her i denne virksomhed, men skal stadig have styr på alle bilag og mit regnskab. Følger med her på Amino - en god side, man kan lære noget af.

Jeg har valgt at sende fakturaerne til min egen email, så jeg har en "back up", men det er jo selvfølgelig kun selve fakturaerne.

 

Mvh Lisbeth

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lægesekretæren:

Tak for det hurtige svar. Jeg er jo som sagt begyndt at bruge det, så jeg er glad for din anbefaling, men er helt ny i det her med at være selvstændig. Det er et bi-job for mig, det jeg laver her i denne virksomhed, men skal stadig have styr på alle bilag og mit regnskab. Følger med her på Amino - en god side, man kan lære noget af.

Jeg har valgt at sende fakturaerne til min egen email, så jeg har en "back up", men det er jo selvfølgelig kun selve fakturaerne.

 

Det var så lidt, og med den aktivitet du har til at begynde med, tror jeg Dinero passer rigtig godt!

Ja, fakturaerne er jo kun en del af det samlede billede. Det er vigtigt for sådan en service at man kan få hele regnskabet plus bilag downloadet, men som sagt, det er lovet at det kommer og det tror jeg kommer til at ske.

Ja, amino er en god og unik side, som jeg også sætter stor pris på :-)

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et andet spørgsmål - ind til jeg blev registreret, har jeg anvendt et kontonr. til de indbetalinger, jeg har fået fra mine kreditorer, som IKKE er min almindelige lønkonto, altså NEM-konto. Jeg er under registreringen til CVR-nr IKKE blevet bedt om at angive kontonr. - er det lige meget, eller vil Virk.dk/SKAT opfatte min alm. lønkonto som den anvendte konto?

 

Det ville være lidt skidt, da jeg gerne vil holde "skidt for sig - og snot for sig".

 

Lisbeth

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde ikke betyde noget.

Bare du regnskabsmæssigt kan afstemme dine posteringer med dine konti, er det ok.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

virk blander sig ikke et sekund i dine kontoforhold med banken ud over at du skal ha en konto tilknyttet af hensyn til skat osv

Du må selv - via bogføringsprogram og regnskab vælge konto i bank og se til at din bogføring går til den konto du vælger i bank og bruger til regnskab . for den sags skyld flere konti

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar, det gjorde mig lidt mere rolig. Har kastet mig lidt hovedkulds ud i det her, da jeg indså, at min indtægt fordrede, at jeg blev momsregistreret.

 

Jeg har mange flere spørgsmål, men vil helst heller ikke spamme siden.

 

Lisbeth

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lægesekretæren:
Jeg har mange flere spørgsmål, men vil helst heller ikke spamme siden.

Bare spørg løs, det er hele ideen med amino, men et godt råd er dog at prøve søgefeltet først :-)

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)