Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks fra udenlandske sites

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

I den evige debat om jagten på backlinks, må jeg høre, om hvad I mener om luinks fra udenlanske sites med relevant indhold. Rykker det ved noget eller ser Google det som irrelevant fordi den ikke kan læse sprogforskellen?

Synes det er lidt interessant, for den kan jo måle "kvaliteten" af siderne, men om danske sites drager nytte af at skabe backlinks fra amerikanske, engelske og skandinaviske sites er jeg i tvivl om.

Er der nogle af jer super kloge hoveder, der har nogle bud eller viden?

Ser frem til en spændende debat:-)

Mange hilsner

Eugene

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du i forvejen har mange danske links, vil internationale links fra relevante sider med høj pagerank, have positiv indflydelse.

Har du få danske links, kan du opleve det modsatte.

Det er med andre ord vigtigt, at din backlink profil ser naturlig ud. Har du en Engelsksproget del af dit site, vil det være naturligt med mange internationale links, har du ikke, vil det se mystisk ud.

På 100% danske sites, holder jeg altid andelen af internationale links meget lavt.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)