i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Innovation & Vækst

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Opfindelser, patent & intellektuelle rettigheder (IP)"

Vil du sælge din hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 645
Tilmeldt 20. nov 05
Indlæg ialt: 169

Skrevet 22-01-2006 kl. 12:00| Låst
Hej Amino´s.

Har du et website som du ikke længere har mod på at drive videre, eller ønsker du at komme videre til din næste idé, så kan det være jeg gerne vil købe dit website.

Jeg er interesseret i at købe eksisterende websites (ikke erotik eller gambling). Vigtigt er det at sitet er etableret og at der er trafik...

Skriv gerne en PM her, eller kig forbi www.sitesellers.dk - dér er en formular til formålet.

Med venlig hilsen

Carsten O.  
Debatten er sidst flyttet af Martin Thorborg
Amino-karma 14.000
Fra Vejle
Tilmeldt 13. maj 05
Indlæg ialt: 3.464

Martin Tygsen
Skrevet 23-01-2006 kl. 22:36| Låst

Super god ide.

Men ligner det ikke en smule Jubii eller er det bare mig? :)

Derudover synes jeg din google reklame i bunden er grim og hænger slet ikke sammen med designet, jeg synes du skal integrere dem bedre hvis du vælger at bruge dem.

Men god vind med ideen.
Amino-karma 645
Tilmeldt 20. nov 05
Indlæg ialt: 169

Oldenburg
Skrevet 23-01-2006 kl. 23:03| Låst

Hej Martin.

Tak for feedback - og jo, det ligner nok Jubii lidt, men det er såmænd et standarddesign jeg har anvendt på portalen.

Jeg tror jeg fjerner den reklame i bunden - den giver ikke afkast.

Interesseb er stor for den niche det omhandler, så jeg forventer at der med tiden nok skal blive plads til udvidelser. Men eftersom alt endnu er gratis må det gøres på den hårde måde. Tak for dit kig, Martin.

Med venlig hilsen

Carsten O.
Amino-karma 819
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. dec 05
Indlæg ialt: 208

Stenderup
Skrevet 24-01-2006 kl. 21:51| Låst

Super god idé, og ikke for at gøre dig ked af det.. men jeg syntes viceværten burde oprette et særskilt emne her på Amino der hedder "Salg af Websites af Domæner". Jeg flyver altid ind på QXL og efter dér ved jeg egentlig ikke hvor jeg så skal gå hen.

Nogen der vil købe www.pokerdebat.dk ? Som jeg har sagt før er debatforums sindsyge svære at starte, og jeg har aldrig gjort noget ved det. Den anden dag var der sgu alligevel 70 unikke, men i gennemsnittet er der kun 20-30 stykker. Blev det opdateret dagligt eller holdt ved lige, er jeg sikker på at det kunne gå, jeg gider bare ikke.....må jo videre til næste idé!!

Husk på! hver tredie unge mand er besat!

Samme problem har jeg med www.nabOOnline.dk - har ikke opdateret i laaaang tid. Stort potientialle og 1300 tilmeldte. Hvem vil ikke gerne se om naboens datter er Online..

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Amino-karma 1.197
Tilmeldt 22. dec 05
Indlæg ialt: 313

The game
Skrevet 24-01-2006 kl. 22:04| Låst
[QUOTE]Dato: 1/24/2006 9:50:44 PM Forfatter: Idé Kongen
Super god idé, og ikke for at gøre dig ked af det.. men jeg syntes viceværten burde oprette et særskilt emne her på Amino der hedder ''Salg af Websites af Domæner''. Jeg flyver altid ind på QXL og efter dér ved jeg egentlig ikke hvor jeg så skal gå hen.

- Der er en debatmappe der hedder Jeg har et godt tilbud til dig! på forsiden af www.amino.dk Der kan man tilbyde sine produkter/ydelser eller andet godt.

Amino-karma 2.443
Fra Horsens
Tilmeldt 29. mar 05
Indlæg ialt: 626
Amino Plus
BB
Skrevet 25-01-2006 kl. 06:55| Låst
Dato: 1/24/2006 9:50:44 PM Forfatter: Idé Kongen
Nogen der vil købe www.pokerdebat.dk ? Som jeg har sagt før er debatforums sindsyge svære at starte, og jeg har aldrig gjort noget ved det. Den anden dag var der sgu alligevel 70 unikke, men i gennemsnittet er der kun 20-30 stykker. Blev det opdateret dagligt eller holdt ved lige, er jeg sikker på at det kunne gå, jeg gider bare ikke.....må jo videre til næste idé!!

Det er nok en god ide lige at fjerne den der besked med "Hacked by AKincilar - For Muslim", inden at du forsøger at sælge det

Alt om både i Danmark

Amino-karma 819
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. dec 05
Indlæg ialt: 208

Stenderup
Skrevet 25-01-2006 kl. 07:53| Låst
Latterligt, det lige sket! Åbenbart nogen der har fundet indhold i livet ved at hacke forummet!

Blogger & Tekstforfatter

Amino-karma 6.700
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. apr 05
Indlæg ialt: 1.798

Brian Nielsen
Skrevet 25-01-2006 kl. 09:01| Låst

Dato: 1/24/2006 9:50:44 PM Forfatter: Idé Kongen

Samme problem har jeg med www.nabOOnline.dk - har ikke opdateret i laaaang tid. Stort potientialle og 1300 tilmeldte. Hvem vil ikke gerne se om naboens datter er Online..

Mvh
IK

Hvad er værdien i Naboonline?
Jeg er tilmeldt på siden og synes at der er en potentielle i den...

/Brian
Amino-karma 974
Fra Århus
Tilmeldt 8. apr 11
Indlæg ialt: 268

Jonathan Stoker
Fra kiggede.dk
Skrevet 21-11-2011 kl. 11:06| Låst
Jeg sælger følgende sider. Skriv tilbage hvis interreseret.
www.danskgaming.dk
www.merbillig.dk
www.partysongs.dk
www.socialenetvaerksgrupper.dk

email: [email protected]

Find dine notater til folkeskole eller gymnasie på www.kiggede.dk

Amino-karma 974
Fra Århus
Tilmeldt 8. apr 11
Indlæg ialt: 268

Jonathan Stoker
Fra kiggede.dk
Skrevet 21-05-2012 kl. 10:13| Låst

Hej Amino'er,

Jjeg har følgende sider tilsalg.

Send email til: [email protected] hvis i er interreseret.

Mvh,

Jonathan Stoker

Find dine notater til folkeskole eller gymnasie på www.kiggede.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed