Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at starte bar / diskotek

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg fik  ideen om at starte en bar/diskotek, sikkert i københavn. Men ville vide om der var nogen love omkring det? Tænkte på fx, når man skal have en alkohol bevilling, og om lokalerne skal have diverse brand udgange? og tænkte samtidig på hvor for de deres vare fra? er det butikker som metro og dagrofa? Og så samtidig hvis nogen kunne hjælpe mig til at finde ud hvor jeg kan købe/leje lokale? ville være en stor hjælp hvis nogen kunne hjælpe!

Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en lang række love du skal kende og efterleve, både i forhold til at åbne og drive en restauration, bevilling, lokaler mm.

Du skal godkende som bevillingsholder, lokaler skal godkendes til x antal mennesker alt efter antal og placeringen af brandudgange og evakueringsplan, og åbningstider osv osv

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt tage en snak med drengene fra Baroptimering.dk der kan hjælpe med at øge omsætning og skære i udgifterne - de er især skarpe i opstarten af en bar.

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte om nogen jer måske kunne give mig et link til en side, hvor jeg kan evt. kan  enten leje eller købe et sted nær strøget.. Og det skal helst være lovligt at lave en bar/diskotek

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)