mit spørgsmål lyder på om jeg bare kan oprette mig en ekstra konto i den bank jeg allerede har og så køre det sådan. eller skal det være en speciel type konto jeg får oprettet?
Jeg stødte også på en kort tekst om nogle regler der ændrede sig her den 1. - er det bare at jeg ikke får breve i brevform men kun digitalt?
mit spørgsmål lyder på om jeg bare kan oprette mig en ekstra konto i den bank jeg allerede har og så køre det sådan. eller skal det være en speciel type konto jeg får oprettet?
du kan godt klare dig med en ekstra privat konto til mange ting, men der er nu også en del fordele ved at ha en erhvervskonto . læs evt ERHVERVSKONTO ELLER PRIVAT BARE
Maunus:
Jeg stødte også på en kort tekst om nogle regler der ændrede sig her den 1. - er det bare at jeg ikke får breve i brevform men kun digitalt?
Mon ikke det er digital postkasse. Du skal ha en virksomheds NemID med administratorret https://www.nemid.nu/dk-da/erhverv/ og postkassen oprettes med den erhvervs nemID hos virk.dk ude i højre side som indlogget - ellers får du ikke breve fra det offentlige ifølge planen
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER