Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konto tilknyttet virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige oprettet en enkeltmandsvirksomhed og skal i den forbindelse have tilknyttet mig en bank konto til virksomheden. 

Jeg kører regnskab igennem deniro.dk 

mit spørgsmål lyder på om jeg bare kan oprette mig en ekstra konto i den bank jeg allerede har og så køre det sådan. eller skal det være en speciel type konto jeg får oprettet?

Jeg stødte også på en kort tekst om nogle regler der ændrede sig her den 1. - er det bare at jeg ikke får breve i brevform men kun digitalt?

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver slet ikke være en speciel konto. Du opretter bare en ekstra konto på privaten og bruger så udelukkende den til Firmakonto. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Maunus:
mit spørgsmål lyder på om jeg bare kan oprette mig en ekstra konto i den bank jeg allerede har og så køre det sådan. eller skal det være en speciel type konto jeg får oprettet?

du kan godt klare dig med en ekstra privat konto til mange ting, men der er nu også en del fordele ved at ha en erhvervskonto . læs evt ERHVERVSKONTO ELLER PRIVAT BARE 

Maunus:
Jeg stødte også på en kort tekst om nogle regler der ændrede sig her den 1. - er det bare at jeg ikke får breve i brevform men kun digitalt?
Mon ikke det er digital postkasse. Du skal ha en virksomheds NemID med administratorret https://www.nemid.nu/dk-da/erhverv/ og postkassen oprettes med den erhvervs nemID hos virk.dk ude i højre side som indlogget - ellers får du ikke breve fra det offentlige ifølge planen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak jeg tror jeg er godt oplyst nu (:
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)