Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny amino har brug for råd om regler for kosttilskud og hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 hey alle sammen jeg står og skal til at starte en webshop, der sælger kosttilskud træningsprogramer og kostplaner. og en masse andre gode ting... jeg har lidt problemer med at finde ud af hvilke regler der er inde på det her område, da jeg ikke kan finde så mange oplysninger inde på fødevarestyrelsens hjemmeside...

og pt er jeg igang med at lave min hjemmeside på wix.com, men da jeg ik er den store tekniker knipper det lidt, eventuelt nogle der kender nogle bedre programer? eller noget andet info, angående at åbne en hjemmeside...

håber i kan hjælpe... >:_)

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

m.h.t. din hjemmeside vil jeg  sende dig i retning af Prestashop eller Wordpress, som er CMS'er,s om gør det simpelt at kreere en hjemmeside eller webshop - Held og lykke med det, og velkommen til Amino! :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Higherlevels:
der sælger kosttilskud træningsprogramer og kostplaner. og en masse andre gode ting... jeg har lidt problemer med at finde ud af hvilke regler der er inde på det her område, da jeg ikke kan finde så mange oplysninger inde på fødevarestyrelsens hjemmeside...

Hej

Har du kigget her? 

Information om regler for kosttilskud til forbrugere, virksomheder og alternative behandlere.

Hvad du fortæller dine kunder om de kosttilskud

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)